~Pengikut Jaijina~

Friday, December 24, 2010

walaupon bukan 8A

masih boleh wish kot..
semalam igt nak wat n3 ni, tp tak sempat lah pulak..

tahniah buat adik bongsu aku a.k.a paksu echa di atas kejayaan beliau memperolehi 6A 2B dalam PMR..
walaupon bukan 8A tp aku tetap heran, bile maselah dia ni blaja..
dalam kepala otak dia ni game, komputer, tv, game, komputer, tv..
mmg jarang sesangat aku tgk dia bukak buku..
mak aku sound direct pon dia buat donow aje..


tahniah sekali lagi dari along a.k.a kakak mu..
semoga lepas ni kamu akan terus suksess..
make mom & dad proud of u..

nota noti : berjuta juta juta lemon terima kasih buat kawan² yg wish untuk aku..love u guys..

11 yang comei lotte:

Dilla Ady said... [Reply]

tahniah tuk adik rina..dasat2 otak bebudak skang nih kan?

TeacherAzimah said... [Reply]

tahniah buat adik rina. dan blm terlambat juga tahniah buat rina yg bakal terima anak lg insyaallah...(apa punya ayat aku guna ni isk..)

tigrismalaya said... [Reply]

tahniah....

Suziey Ahmad said... [Reply]

tahniah...6A tu pn hebat gk tu..

SyedMuzzamir said... [Reply]

salam hi. jemput join my first contest. http://symuzzamir.blogspot.com/2010/12/first-contest-iphone4-ke-blackberry.html

Mrs. Simplicity said... [Reply]

tahniah paksu echa! :D

Fieza79 said... [Reply]

tahniah..6A pon dh good tuu..!

MamaYatie said... [Reply]

tahniah..ok gaks tur..
budak laki mmg gitu kot..sama ngan adik ipar tu..asal balik kg ngadap tv, lappy & ps..tu jer kejanya

~aSHa~ said... [Reply]

6A tu kira hebat la dari akak asha ni...ehehehehe bleh dpt SBP dah ni...good luck..

Anonymous said... [Reply]

huh terlambat sb tertinggal ketapi..huhu..tahniah k.6A pun banyak jugak tuh=)

AMIIZAA@Mieja said... [Reply]

Tahniah kat adik rina:)
kmieja tumpang happy & bangga:)