~Pengikut Jaijina~

Friday, December 3, 2010

senyum itu kan sedekah

bukan kene bayar pon kalau nak senyum..

nak kate hangin tu tidaklah, tp bengang jugak aku ngan amoi ni..
aku kalau tak pasal keje, mmg aku malas nak ngadap muke ko, stress aku tauuuuuu..
apelah salahnye ko kasi manis sikit muke ko dengan senyuman..tak salah kan?


hallo, ni mesti ko tak tengok tv kan?
ko tak tgok ke iklan kat tv yg berkempen pasal senyum tu? org takde gigi pon senyumlah..
mmg membazirlah Malaysia ade rakyat macam ko..punyelah banyak dorang labur duit tp ko sikit pon tak ngikut kan..
tv tu ko humban aje dalam lombong, tak pon ngan kau² sekali aku humban kang..

see, inilah senyuman seikhlas beliau..
pasal dialah aku selalu senyum..

psst : itu pasal kau nmpk tua..pasal ko susah nak senyum..eh, betui ka?!

1 yang comei lotte:

g0m0k9enDek said... [Reply]

betul! betul! org berumur pon nampak mude bila senyum kan kak?

hehehe...

GP senyum biarpon gigi depan jarang! hahah!