~Pengikut Jaijina~

Thursday, December 16, 2010

mimpi best

sebelom korang pk yg engak², aku kasitau awal²..
ini bukan mimpi basah atau mimpi 18sx atau seumpama denganya..

mimpi mainan tido aje kan kan kan kan..
fuhhhhh, selamat..kalau tak ni boleh di cop derhaka tau..
inilah padahnye kalau tido tak basoh kaki..

tp aku mimpi syok wooooooo..

remy ishak
aku mimpi dia..korang ade? ade? wakaka..

korang kenal same ini artis?
tatau pesal ini artis boley nyelit dalam mimpi aku..
nak kate aku minat sangat, takde pon..
nak kate malam tu aku tengok drama dia, idok jugak..

boleh tak aku mimpi aku kembali ke zaman persekolahan..
then ini artis boley pulak jadi bopren aku, hak hak hak..mmg tak masuk dek akal langsung..
sedo² aje, geleng kepala aku di buatnya..

note: tp macam best jugak, hahahaha..opss, dalam mimpi ajelah ye..


9 yang comei lotte:

ayunaufal said... [Reply]

hahaha.. ok la tu..kire ensem gak la ni...

Hanis Azla said... [Reply]

mimpi cinta monyetlah yer..he..he..

Dilla Ady said... [Reply]

wahhhh...nak jugak!remyyyyyyy....hahahaha

~ayu.oyie.yuna~ said... [Reply]

Assalam..
wawa..seriyes best mimpi 2..
(psstt..cite ngan hubby x?kang jeles lak..haha)

[-suziey-] said... [Reply]

hahahahah mmg best mimpi ko tu..ok mlm ni sblm tido ko berangan ler nnti msti terbawa dlm mimpi..

mimie1678 said... [Reply]

awww... teruja mak nengok tue wehhh.... hehehehe....

UmmiRosma said... [Reply]

Salam,

Baru dtg sini...jauh tau akak dtg dari Brunei...

Satu permainan tidur...nasib tak mimpi ngeri yea...

Keep in touch yea..

UmmiRosma

mama_umar_maryam said... [Reply]

wuishhh..aku rs aku blm penah mimpi pelakon la..johny depp je kot,hahaha

azura samsuddin said... [Reply]

iskh... samelah zura baru mimpi remy semalam, mimpi yg rasa klakarlah bg zura tp mcm awak gak bukan 18sx hahaha