~Pengikut Jaijina~

Thursday, December 2, 2010

rajin nyeeeeee

sejak² pulih dari demam kan, perangai echa ni dah pelbagai..
kadang² datang dia punye perangai ngengade dia, bisa menguji minda kesabaran..

but yang aku perasan kan, tak boleh le nmpk aku pegang penyapu..
asal aku pegang peyapu je dia sebok, asal aku sebok je dia nak pegang penyapu..

rajin kan anak dare aku ni?
anak dare korang ade tak rajin cenggini? ade? ade?
kalau dulu dia takut beno ngan penyedut hampa gas..
asal aku nak kuor kan dari setor, dia dulu yang larikkkk..
tapi sikalang tidak lagi, dialah yg dok depan sekali tauu..
barang² sesepah tu dia punye keje jugak..dah puas buat onar dalam rumah, dia mau kacau emak dia pulak..


7 yang comei lotte:

**sHiKinn** said... [Reply]

rajinnya echa..bertuah mama..

LYaFRINA said... [Reply]

aii,, rajin kacau mama yer..

sama mcm asya. rajin gok nolong.. aku lipat kain, dia tolong bukak balik kain y aku lipat..

aku susun baju, dia tlg ambik wk keluar balik baju tu...

aku kemas mainan dia, dia tlg punggoh balik...

RAJIN SUNGGOH

cheqna said... [Reply]

wah wah echa
bagus2..
rajin anak mama ni =)

chugie said... [Reply]

patutlah die demam b4 ni, demam nak dpt perangai baru rupenye.. :D

[-suziey-] said... [Reply]

hiks..sesuai la kan anak dara..aQeel pn suka main mende ni..ape kes..ekke:D
aQeel dulu pn tkt bunyi vacum ni..skang ni jadi mainan dia klu nmpk

Mieja@2001 said... [Reply]

alalalalala rajinnya tolong mama sapu sampah:):)

Fieza79 said... [Reply]

anak2 ni mmg ringan tulang nk bantu...tp nyepah pon sama naik..!