~Pengikut Jaijina~

Friday, December 24, 2010

video: "Saya Gay, Saya OK"

nak kate sokong tak jugak..
nak kate bangkang, aku pon tak reti nak cakap..

malaysia ni dah makin maju..
jadi bile dah maju, macam² hal lah pulak..
agak terkujat cipan jugaklah bile seorang gay membuat pengakuan di you tube..



hai, entahlah..
nak jadi ape dgn dunia sekarang..
pada pendapat aku, cara ni dah terkeluar dari landasan agama..
ishkk, nak cakap lelebih pon tak berani gue..takut ade yg hantam pulak..

ermmm, ape pulak kate korang?!

15 yang comei lotte:

JaSSNaNi said... [Reply]

gilossss.. ape untungnye?
giloss gilosss gilossss... patut bawa dia ni gi kaunseling... tak cukup ilmu akal lagi ni..

alyyani said... [Reply]

saya kata - macam2 dah skang ni...

Fieza said... [Reply]

Pengakuan berani mati..macam2 pernagi manusia skang ni

azimah-Butik Nur Kasih said... [Reply]

dia ni mesti tak solat ni nauzubillah...

Fieza79 said... [Reply]

mmg gilaaa...konfem tak solatt...sengal la jantan gay ni..tgk arr tu muka dia yg sengal tuu...hampehh..!

~ayu.oyie.yuna~ said... [Reply]

Assalamualaikum..;)
nak kate bangkang,sy mmg bangkang 100%
Allah jadikan manusia berpasang-pasangan..jantan n betina..lelaki n ppuan..
binatang pun x selera ngan jantina sejenis, x kan manusia nak rendahkan darjat lagi bawah dari binatang kot..
mmg kita makin maju & makin moden, tapi jangan lupa agama..
itu saja..peace ;)

Jamiel said... [Reply]

pulak dah..

chugie said... [Reply]

pe nak jd dengan duni skang ni kan? x maluuuuuuuuuuuuuu!

mama_umar_maryam said... [Reply]

hehehe, sokong komen ayu.oni.yuna tu...binatang pon x suke same jenis..maknenye..worse than animal ;p

Dilla Ady said... [Reply]

nyampah tgk laki nih..macam takde agama...eee..sakit ati la rina!

pearl said... [Reply]

berani kerana benar, takut kerana salah. jika kita tidak mampu mengubah menggunakan perbuatan, at least menggunakan perkataan.

nak kata bangkang, kene bangkang 100%. nih kaum nabi luth nih. satu dunia Allah akan terlangkupkan nanti, jika kita nih anggap perkara nih perkara biasa-biasa aje.

AiSHieY said... [Reply]

Bodoh bangangla die ni wat pengakuan gtu...dah sah2 bnde yg xhalal napela interframe diri dier gtu...xpk ke maruah kluarge parent dorg...mmg xmalu la dorg nih...

Ada sebuah hadis Rasulullah SAW yang diriwayatkan Imam Ahmad daripada Ibn Abas: “ Siapa yang kamu dapati melakukan perbuatan kaum Luth, bunuhlah orang yang melakukannya dan diperlakukannya.”

LYaFRINA said... [Reply]

Ni la kes bumi diterbalikkn oleh allah masa zaman nabi Nuh dulu...

Atia Adina said... [Reply]

dah akhir zaman ni...macam2

AngahSayang2314 said... [Reply]

mengongggg..... mmm ambik ko dah kuar pekataan kesat dari angah nie kak rina oiiiii tapi bukan tuju kak rina tuju pada org yg buat you tube tueee...


oppsss ter emo lakkkkkk iskk..isk...iskkk sorryy kak rinaaaa