~Pengikut Jaijina~

Wednesday, December 1, 2010

susu

somi ku itu, minuman peberet beliau adalah milo + susu tepong, non ado gula okeh..
suatu hari susu tepong beliau sudah habis stok..makanya dia pon menonong ke kedai nak beli susu tepong beliau..balik² susu ini yg beliau beli..

apakah? ni sape yang nak minum ni bang? 
boleh tak dia pegi beli susu budak 5 taon punye..ni sape yg nak ngabihkanye ni bang oi?!

10 yang comei lotte:

idah @mama izzya said... [Reply]

ayah idah minum susu nespray jgk..aritu umi salah beli susu budak..kui2x ..ayah minum jgk..pastu ye kata hamis..umi dok kabo pun susu budak..dohla beli hok 1kg tu..tawar ke idah utk anak2..bdk2 ni x minum susu tu..

Zaidah said... [Reply]

bak ajelah kat zai bleh tambahkan susu...hehehe

BIONIC WOMEN said... [Reply]

hehehe lucu2..hehe..org lelaki kekadang tu nak cepat jer, x dan nak menelek2 macam kita...tapikalau kita yg telek lama2 dia marah, bila kena gini harus ku smash..hehe.

chugie said... [Reply]

ekekekekek.. ni mesti kes, isteri yang selalu beli barang dapur je ni kan? kelakar plak rasanye..

cam kes hubby sy, dulu fatin minum susu anmum, memandangkan biasanye sy yg akan g beli susu. 1 hari sy terpakse lah suruh die g beli susu tuk fatin, last2 die beli susu anmum lacta. ekekeke

cheqna said... [Reply]

hahahahahahaha
sabo jela
suh encik abangn habiskan r

Mieja@2001 said... [Reply]

hehehhehehhehe abang nak awet muda lagi ke bang....ahaks:)

tergelak akak rina :)

Fieza79 said... [Reply]

sengaja beli ke pe ni rina..? silap kahh..hehee

minum minuman yg pelik2 ehh...hehe

~aSHa~ said... [Reply]

ehehe sekali tersalah daaa...

makanye abis kan je la... anggap lebih kurang je rasanye...ehehe

Sricahaya said... [Reply]

ni mesti kes main amik jer ni tak baca dulu..
tak pelaa..leh je minum..hehe

AngahSayang2314 said... [Reply]

eh anak dara angah ada macam tue tapi angah jer tak nak sebab dia lg sepahkan ada la... hehee