~Pengikut Jaijina~

Friday, December 10, 2010

hari punye bekpes

wahh, kagum gitu..
inilah bekpes aku untuk pg ni..
kagum tak kengkawan?

kengkonon bekpes sebeginilah untuk org² yg nak kurangkan berat badan..
dengan arti kata lain DIET..


sila jangan percaya, takde makne..
ini bekpes aku kat opis punye..
kat rumah tadi, pg² lagi aku dah baham nasi goreng..

camnelah aku nak kurus..lagi aku cube diet, lagilah perut mintak di isi..tsk tsk tsk tsk..

11 yang comei lotte:

Fieza said... [Reply]

Wah2 roti serat gitu yer Rina..Diet ni perlu keazaman yang tinggi tau..fiza pernah tak makan nasi hampir 2 bulan. Tapi skang ni dah montel balik hu..hu..susah la badan senang naik ni

mummy_ayu said... [Reply]

whole meal bread tu...tapi ngan cheese...yum yum gak...

Dilla Ady said... [Reply]

chesdale kan tu?aiseyman...teringin trus bile tgk!

acik mimie said... [Reply]

roti serat tu dah bagus acik jina ..

makan roti je .. cheese tu tak payah letak ... (",) ...

chaiyok2 ...

chugie said... [Reply]

ekekeke.. mane cukup roti 2 keping dengan cheese tu rina..

kalau betul2 nak diet, try minum nesvita / oat.. sure kenyang punye! :D

MamaYatie said... [Reply]

hahaha..kita serupa..nak diet tp asyik bantai nasi siang malam...tak bley la tinggal nasi...kekeke

Fieza79 said... [Reply]

roti serat tu dah elok..tp yg g hentam nasi goreng tu pe hal lak Rina..hehee keazaman harus tinggi..nsb baek fieza ni jenis hentam mkn pe saja tp bdn ttp tak naik2...tingin jgk sesekali nak bulat berisi...hehee leh ka cm tu..?

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... [Reply]

untung si Fieza79 kan rina. mcm kina nie nak diet tapi bantai mkn itu ini. bila diet pun badan berisi...so dari dOk pening pale, bek makan sebelOm nafsu makan hilang.

Zaidah said... [Reply]

samalah macam mana nak kurus yerk...makin mengikut nafsu...badan den nie pun dah naik gomok dah....huhuhu

mama_umar_maryam said... [Reply]

keh3..baru nk puji..samelah kite wehh..ntah bile..=(

AngahSayang2314 said... [Reply]

gelak dulu yer..hahahaha

angah tahu kak rina tak leh buatnyer hehehe