~Pengikut Jaijina~

Tuesday, December 14, 2010

siakap punye angkara

balik dari wedding invitation hananth, kitaorg singgah kedai makan..
parot aku dah berkeroncong dari petang..
maklomlah, nak makan kat majlis segan..
semua yg masak khaf lam ya nga..

cilok dari google sajork..
sesampai kedai makan..

laki aku : ehhh, abang sebenarnya tak bawak duit ni tau..

aku : ishkk, dan² aje tak bawak duit dia nilah..takpelah, ayang blanje pulak..

laki aku : cantekkkkk!!

ko nak tau dia order hape? Siakap 3 rasa..
mementanglah aku blanje kan, dia sembelih kaw²..
takpe bang, ayang redho..

keesokan harinya, perot aku memulas²..rase macam washing mechin kekdahnya..
3-4 kali dok ngulang ke jamban..adehhh, tak tahan beno aku..
then balik keje si hubby pon mengalami simptom² yg same, 3-4 kali jugak ngulang jamban..
tidak syak lagi ini mmg siakap 3 rasa tu yg punye angkara..

nota noti : makan tak bace bismillah, ginilah padahnya<----------------hakhahak..

8 yang comei lotte:

cheqna said... [Reply]

muahahaha..
doh napok ngat memang dok baca bismillah r tu
hahahahahaha

chugie said... [Reply]

ekekek.. siakap punye angkara atau x baca doa punya angkara ni? huhuhu..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

cheqna> hehehe, padan muke kitaorg kan..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

chugie> tulah, mesti tak bace doa makan..nak salahkan siakap pulak kan, kuikui..

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply]

mybe ikantuh kot.sos dier yang cilap bikin.hehe.takpun si isteri belanje tak ikhlas.hehe guraujerk jgn mare

Dilla Ady said... [Reply]

sos die tak cukup masak kot rina..slalu kalu lada die tak cukup masak mmg senang kena sakit perut...

mama_umar_maryam said... [Reply]

kih3..lesson learnt,lenkali bc bismillah ;p

Golden Rose said... [Reply]

nape kalu khaf lam ya nga masak kak?..haram ke?