~Pengikut Jaijina~

Friday, December 10, 2010

satay di bakar terbakar

kejadian berlaku di pasar petang..
time ni kitaorg ondewey nak pegi tesco tu hari..
aku tak pasti ape yg terbakar, tp mende yg terbakar tu ade kene mengena ngan satay..
sebab gerai yg bumbung kaler merah tu jual satay..

tulun, tulun, tulun..api, api, api..

mungkin yg terbakar minyak ke hape ke, kureng periksa gue..
yg perasan memula, hubby akulah..
ketika kejadian di rakam, api ni kire dah slow sikit..
aku ape lagi, terkial² aku keluarkan henpon dari henbeg nak tepon 999<------------ hahahaha, tipu..

nota noti : kecik² kawan..beso² lawan..

7 yang comei lotte:

~aSHa~ said... [Reply]

JANGAN MAIN API..

byk makna ni..

Dilla Ady said... [Reply]

isk..sib baik takde org ke ape kan kat situ..kalu tersambar kan da naye..

Zaidah said... [Reply]

rentung dah jadiknyer...

mrs_zura said... [Reply]

kesian peniaga tuh...

Jemput tuan tanah join my GA Jom Kira duit Syiling...kawan2 tuan tanah pun dijemput juge:-)

Fieza79 said... [Reply]

apa hal sebena nya tu Rina..? laen kali g buat edisi siasat..hehe

tigrismalaya said... [Reply]

tersalah taruk miyak tanah gamaknyer..hihihi

sian tuan punyer kedai sate

mummy_ayu said... [Reply]

wah...kira life la nie? apa punca la agaknya nie..