~Pengikut Jaijina~

Friday, December 10, 2010

Pendaftaran BlogLarian 2

setelah ditag oleh, idah, lya, dan mimie akhirnya aku join mereka..
inilah cara² nak upkan trafik kat blog yg picisan ni hah..
alaa, sekadar mencuba nasib..untung² ramai visitor nanti..
bukan kene bayo pon, free aje..


1) Pastikan ada Banner BlogLarian - Done


2) Jadi Follower BlogLarian - Done
3) Lengkapkan Slogan 'Saya suka berblogwalking kerana....' (tidak lebih 30 patah perkataan) - Done
4) Tag 3 orang rakan atau lebih - Done
5) Beritahu rakan tag anda tentang BlogLarian - Oret
6) Akhir sekali Masukkan tajuk dan link en3 tadi dalam komen ini bersama tajuk blog untuk disenaraikan - Oret

'Saya suka berblogwalking kerana dengan ini saya dapat upkan trafik pada blog saya.selain itu saya juga dapat menambahkan rakan² pada bloglist saya..saya juga seronok membaca kisah² mereka..melaui blogwalking juga saya mengtahui mengenai bloglarian ini..

dengan ini aku nak tag :


jom reramai..kalau nak tau lebih² sila klik² sini..

5 yang comei lotte:

Suziey Ahmad said... [Reply]

ramai yg join mende ni..haih xjoin pn lagi..

AishaAminudin said... [Reply]

kita dh join,senarai ke 74..hehe...senang je, tapi tak sure berkesan ke tak?..

Unknown said... [Reply]

de gak dengar psl ni..
ekekeke.. den dah kono tag yo?

nanti2 den buat ek..

fathiah said... [Reply]

wah... cam menarik :)

AngahSayang2314 said... [Reply]

angah tak berapa paham la bab blog larian nie