~Pengikut Jaijina~

Wednesday, December 8, 2010

semakin sudah di lupai..

nak anak²..
zaman skang ni mane ade dah cite teladan lagu ni..
semua cite katun perang²lah, tembak²lah, lawan²lah..



kalau tak silaplah, cite ni pemes time aku darjah 2 gitu kot..
asal cite abih awal 2,3 minit, mesti aku dah stanby depan tv, kot²lah ade kan..
maklomlah, aku dulu mase sekolah kaki tv..

ayat yg paling aku ingat sampai sekarang script sang kancil tu :-

jangan monyet, jangan<-------------------hakhak

10 yang comei lotte:

alinac lover said... [Reply]

alahai tingat zaman kecik2 dulu

mamalieyna said... [Reply]

aku nak itu, aku nak itu..! kata si monyet..ngee...akak suka sangat2x..samalah sgt terkesan di hati la citer ni..kalau skrg tayang balik, sure akak tertonggok depan tV gak..ihiks..

LYaFRINA said... [Reply]

jgn monyett...
buah itu merbahaya monyet..

--asya suka buat ayat tu dlm loghrat dia la.. aku ari2 pasang kisah2 teladan ni.. y ni siaran dr jbatan pelajaran malaysia kan.. ruginya zaman leni xleh tgk kartun ni.. best..


ada tag:

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2010/12/jom-bermarathon-bersama-bloglarian.html

AngahSayang2314 said... [Reply]

ye la kak rina angah pun perasan dulu rajin kuar kat tv tapi sekarang dah tak ada dah kan???

Mieja@Amiizaa2001 said... [Reply]

rina
akak pon suka iklan tu dulu zaman kecik2...sama mcm rina, mesti tunggu kalau ada iklan tu...:)

[-suziey-] said... [Reply]

hahahha ingt jgk..ingat..hiks..tu la skang dh xde dh..

mama_umar_maryam said... [Reply]

of cos igt..mase tu manade katun local sgt..sumer omputih je..jadi nmpk katun ni mmg tgu dpn tv ;)

Dilla Ady said... [Reply]

hahahah...btul la rina..

bile la dapat tgk kt tv lagi nih..rindu!

Fieza said... [Reply]

Dulu2 kalau cuti sekolah msti ader citer2 macam ni. Suara kecik jer. Suka sangat layan. Tapi budak skang ni dah advance kan. Kartun macam2 dah..

~aSHa~ said... [Reply]

katun dulu2 penuh dgn pengajaran dan pembelajaran dan sopan perkataan..