~Pengikut Jaijina~

Thursday, December 23, 2010

aduhh, sakit kepala ku..

2,3 hari dah kepala asek nyut²..
tak tahan oooo..sekali dia nyut² macam nak hantok² kepala kat lantai..


google punye google, aku jumpe ni..



kalau korang sakit kepala, silelah picit² bahagian yg bertanda merah itu..
one of my chinese friend bgtau kaedah ni..
aku ingtkan cara ni just "fengshui" dorang..
rupenye doktor dari luar negeri mmg dah kaji kaedah ini..

so kawan², cubelah cara ni..mane tau, mmg menjadi cara ni..

nota noti : semalam aku gi kenek..unexpected punye relsult..tapi aku dah ready..

14 yang comei lotte:

cik dah ganu kiter said... [Reply]

tahniah utk unexpected result tu..smga xde alahan yg teruk2 nnt

Zaidah said... [Reply]

nak dapat orang baru ker rina...tahniah yer....berkesan ker gunakan cara tu.klu orang magrain bleh cuba tak

Fieza said... [Reply]

Wah Rina preggy lagi ker..tahniah..may b kita jadi geng InsyaAllah

Suziey Ahmad said... [Reply]

ooo ye ke..erkkk rina dh try ke? mujarab x?
waaaaa peknen kah? tahniah....bestnyeeeee...echa nk dpt adik :D

Dilla Ady said... [Reply]

eh..eh..ehh..echa nk dpat adik...beznye..huhu..

tigrismalaya said... [Reply]

wah bagusnyer...nie pon tgh pening pale nak selsema la pulakk

Anonymous said... [Reply]

wah rezki dah mari..samalah kiter..rupanya preggy..tahniah k

Sricahaya said... [Reply]

leh cube ni kalau sakit kepala..

Zue AnnaLeeya said... [Reply]

echa nak dpt adik kah??? tahniah...

MR said... [Reply]

berita tergantung! sila huraikan...kekekeke

ieda Qema said... [Reply]

ita salu pening kepla!!! nak try lah! heheh..

p/s kita ada tag akak dlm kontes.. hehehe.. jenguk2 lah ehh.. hehe

LYaFRINA said... [Reply]

aku nok naik mereng doh pale.. dgn ofisnye kubang hanya.. letih wei.. dlm sebulan gok baru siap ngemas ni,. letih...

aku slalu skit pale.. blh la rut kat titik meroh tu

Unknown said... [Reply]

tut lah rina sakit pala.. rupenye pregnant ye. emm morning sickness lah namanye ni..

Bitt (double IS) said... [Reply]

congratulation! owh nanti saya test picit kat situ erk