~Pengikut Jaijina~

Monday, December 13, 2010

agaklah, kalau masalah rumah tangga pon..

hari ahad, aku tak kemana..lepaking kat rumah aje..
hubby aku keje that day, so tinggal 2 beranak terkontang kanting..
sedang aku dok kat dapo, tetibe aku dngar sore org pompuan memetir² macam kilat..
kalau dari gaya tu macam tengah perang mulut..

aku buat bodow jek..malas nak amik pot hal gaduh² ni..
kalau hal makan² aku yg no 1, hahaha..
lebeh kurang sejam sore pompuan memetir² tadi makin jadi kuat..
aku cubelah jadi jiran yg kepochi, intai kat luar..
rupenye ini masalah rumah tangga daaa..


aku tengok sampai polis pon ade dalam ini kejadian..
rupenye pompuan memetir² td dok bawah tingkat aku aje..

dari pengamatan akulah, pompuan yg memetir tadi teramat marah dgn si suami..
sampaikan mak pak pompuan tadi pon masuk campur..
sempat jugaklah aku dengor ape yg pompuan dok memetir² tadi..
mau tak dengor, rumah aku ni kondo..kalau ko kentot pon jiran seblah leh tau..

"sudahlah, kenapa awak sanggup buat saya macam ni dgn anak²'
"saya mau bunuh awak"
"takpe, saya rela di penjara dari di perlakukan macam ini"

wah, sudah sampai mau bunuh menbunuh ni apo kes?!
nilah manusia, kalau dah hilang pertimbangan, ape pon sanggop buat kan..
malu tu dah tak pikir..time ni malu dah letak kat tapak kaki..

ni hari dia, esok² kalau hari kita, tak tau macam mane kite pulak hadapi..
tp mintak²lah dijauhkan dari bende² macam ini..

10 yang comei lotte:

cik dah ganu kiter said... [Reply]

mintak jauhkanlah dr perkara buruk2 kan..
adat rumahtangga kan bertikam lidah..idah pun ada gak kadang2..
org kawen ni gitu blaka..

Mieja@Amiizaa2001 said... [Reply]

nauzubillah....

Dilla Ady said... [Reply]

penah gak jiran depan umah gaduh laki bini sampai nak parang memarang..huhuhu..

takpe la, yg penting kite mintak2 kuarga kite dijauhkan la perkara2 camtu kan rina?

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply]

aduhai kekdg pkra gni pyhkn nk ulas..tapi kalu blehla biar suami isteri selesai elok2 tnpa maki hamun.padahal masa kawin punyalh pyhkn dr nikh smpike sanding n buleh ank.tahlh minta jauhlh semuani

~aSHa~ said... [Reply]

uish bahaya ni...

nanti rina lak jadi saksi..turun naik mahkamah..

mintak dijauhi

Sricahaya said... [Reply]

mesti isteri ni tertekan sgt ngan si suami..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply]

bahaya tu sampai masuk polis, siyes kes tu..
ye r, agak² a kn.. malu pun boleh kalo sume taww..
huhuhu, mintak² dijauhkn perkara supe tu, aminn.. bkn x gaduh.. gaduh gak.. lgkn lidah SALU kenan gigit, nikan plak somi isteri.. hihihihi

Puan aiNa Rahman said... [Reply]

aaaa...xmau, mintak jauh dr menda² cmni. hurmm

tigrismalaya said... [Reply]

wah dah kes berat smp pak polis pon masuk ini pelem..

memetir adalah biasa, even ai..muahahaha..tapi berpada2 n jgn biarkan nafsu menguasai diri

chugie said... [Reply]

emm kes besar ni! ni mesti kes laki die ade pompuan lain kan? siannye..