~Pengikut Jaijina~

Thursday, December 2, 2010

membela

ni cerita zaman² aku belajar..tetiba aku teringat zaman² itu..
suatu hari blok hostel kitaorg kepoh pasal ade sorang dak pompuan ni meracau tak pasal²..
katanya dia nmpk something..biasalah, mane² hostel pasti akan ade peristiwa itam lagu ni..

then dalam bilik aku, kitaorg pon kepochi membincangkan masalah berkaitan sesama rakan sebilik..
bahas punye bahas, tetiba masuk bab "bela membela" ni..

kawan aku : eh, ko tak tau ke budak yg meracau tu ade membela?

aku: eh kau, biar betul?

kawan aku : eh betul hape, aku tak tipu..

aku : eh, ko janganlah nak membuat spekulasi, tak baek tau..

kawan aku : iye, aku nmpk sendiri ngan mate kepala aku, ngeri weyh..

aku : eh, betul ke budak tu ade bela? iskh, ishk..

kawan aku : betullllll..die bela KUKU <-------------------dengan muke selambe rock aje dia cakap tu..

aku : !@#$%^& &^%$#@!

terkena sebijik aku..
sengal betul..org tgh cuak lah, leh lak ko buat lawak sengal, sengal..

9 yang comei lotte:

LYaFRINA said... [Reply]

rina.. kalo blaja kat mana@ skolah kat mana y ada hostel tu mmg xdpt dipisahkan kes2 macam ni..
pendek kata hostel + mde2 gtu x dpt dipisahkan.. msti ada j y misteri kn

ieda Qema said... [Reply]

buat saspennnn jerk!!

Zaidah said... [Reply]

ingatkan bela apelah...rupanyer bela kuku...hahaha

Fieza79 said... [Reply]

hahaa...lawak ptg...suspenn..!

Unknown said... [Reply]

betul tu.. sy dulu pun duk hostel gak.. ade je kes histeria tau!

bab bela membela ni nauzubillah!!

Dilla Ady said... [Reply]

wakkakkakaka..lawak..lawakk..

hihihi...tak leh stop nih rina...hihih

MamaYatie said... [Reply]

hihi..suspen..tp secara logiknya, kalo kuku panjang mmg jadi tmpt En./Pn Setan berlindung kan?!

Unknown said... [Reply]

HAHAHHAA NAK KENA BTOI!

AngahSayang2314 said... [Reply]

hahaha ingat kan apa la... rupa2 kuku