~Pengikut Jaijina~

Wednesday, December 8, 2010

saya tak berapa ok lah..

ini bukan rentetan daripada kesan cuti semalam ye..
ini betul² kejadian..

bangun pagi² je aku dah rasa :-
mate pedih
idong tersumbat
tekak sakit
kepala ting tong..


adekah ini simptom² kejadian nak demam?
oooohhhh, nehi he, nehi he, nehi hehhh..

17 yang comei lotte:

Dilla Ady said... [Reply]

slalunye la rina..

hape lagi, cepat2 makan ubat supaya tak melarat jadi demam..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

dilla> iye ke?
lamak, dgn kadar segera kena amik ubat ni..

LYaFRINA said... [Reply]

kat opis ni 2 org bahang demam..sorang tu dh mc.. jgn la transfr kat ambe ni..

get well soon cayang

gee ryder said... [Reply]

bukan nak demam tu tapi nak pregnant kekeke

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

lya> adeh, mintaklah aku jangan demam..payah, nanti sapelah nak jagekan echa tu..

mekaceh laling..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

gee> hohoho..eh, iye ke? ni belom mai period lagi, hukhuk..

cik dah ganu kiter said... [Reply]

mkn ubat cpt2..nnt melarat plk

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

cik dah> nak kene mintak panadol kat admin opis..rinanye dah abis stok dah..

[-suziey-] said... [Reply]

ouh sian rina..get well soon ok ;)

zue @ annaleeya said... [Reply]

musim demam nih rina... jgn lupa mkn ubat k...

get well soon k.. take care..!!

Sricahaya said... [Reply]

tanda2 nak demam tu..
cepat makan ubat..nanti melarat lak..

moga cepat sembuh..

Marsha~ said... [Reply]

laju2 minum air suam banyak2.. biar kembung buncit janji tak ajdi demam

mimie1678 said... [Reply]

get well soon... take care... xoxo..

Zaidah said... [Reply]

banyakkan rehat n cepat makan ubat yer

A.I said... [Reply]

mmg musim skang ni. sana sni sume demam. aku ni dah nk msk 2 mgg x sihat..huhu

MamaYatie said... [Reply]

jgn lupa telan ubat..hihi get well soon ya!

Fieza79 said... [Reply]

sebelom melarat baik cegah awal rina...telan ubat siap2..!