~Pengikut Jaijina~

Monday, August 2, 2010

tidurlah wahai permaisuri

coba perhatikan jam di dinding aku punye rumah sudah pukul berapa?!

ini waktu malam ye tuan2..pukul 11.15 malammmmm..

waktu sebegini biasanya aku dah hanyutttt..mmg mate tak boleh nak tahan2 lagi..walaupon dah sangap tak bleh nak cite, tp ade sesuatu yg buatkan aku tak boleh nak teruskan niat suci lagi murni itu..sebab nya adalah, adalah, ala segan pulak nk crite ahaks (ape yg kau merepek ni fomfuannnn)..okeh2, kembali kepada niat asal..

sebabnya adalah....

sebab budak ini..

huwaaaaa, rase macam nak meraung aje waktu ni..emaknya mate dah layu okehh..tp budak ni ha yg takmo tido2 jugakkk..pukul 10.30 malam aku dah kasi susu segelen sebotol, mata dia pon dah high, skali ngan mak2 dia high okehh..aku kuar bilik jap, skali boleh tak dia jengah kat pintu, sambil sengeh2, boleh tak?!

nota : anak dare ni mmg susah nak tido..malam tadi 2 botol kasi susu baru mau jalan..

15 yang comei lotte:

Zaidah said... [Reply]

sama macam firas kekadang kat pkul 1 am pun blum tidur lagi...

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

zaidah> uiks, kul 1am, lewat jugak tu..saya kul 11 pon dah tak bleh tahan ngantuknya..

[-suziey-] said... [Reply]

umangaih..maain sepah2 lagi..xngantuk ke..eekeek:D

alyyani said... [Reply]

heheh.. sabajela. echa nak main gak malam2 ye. kalau dapat la alya tido lama2 mmg la bahagia. tp sekarang ni takde la. huhu..

Ain said... [Reply]

fengggsan la kalau gini...

kitaorang kul 10 dah mimpi macam2 dah....

idah @mama izzya said... [Reply]

seb baik ank2 idah x berjg mlm..
sblm kul 10.30 msg2 dah tido..
ngan mak2 dier skali join...

Rizziela said... [Reply]

rajinnyer anak dara ni malam2 yer

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

suziey> kite ni dah gnatuk ler..tp dia yg blom ngantuk2 lagi..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

alyyani> same lah..tido skang ni kene lambat, bgun plak kene awal, huhuhu..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

kak ain> hikhik, mmg fengsan akak..saye nak marah pon ade time ni, tp sabokan ajelah..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

idah> dak echa kalau bab tido mmg teror lah kelambatanye..mmg susah nak tido malam..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

rizzila> tu lah pasal, rajin nak berkembur..

mamalieyna said... [Reply]

huwaarggh..auntie dh nantuk la time tu..haiish anak dara ni, tahan tul mata dia eh..huhu..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

mamalieyna> huhuhu..mak dia pon dah tak tertahan mate..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

mamalieyna> huhuhu..mak dia pon dah tak tertahan mate..