~Pengikut Jaijina~

Wednesday, August 11, 2010

Ahlan Wahsalan Ya Ramadhan..

alhamdulillah..di beri kesempatan untuk menyambut kedatangan ramadhan untuk kesekian kalinya..
tahun ni kali ke dua den berpuasa bergelar sebagai isteri org, hehehe..
tahun lepas 1st time berpuasa ngan laki ++ plak perot tengah memboyot tahun lepas..
tahun ni plak berpuasa ngan laki + anak..

tahun ni mungkin cabaran kot sbb balik keje nak terkejar2 amik echa..pastu nak pegi bazar plak..kalau dlu menonong aje terus pg bazar..sampai umah relak2 lelama kejap, tetiba dah berbuka..tahun ni tak dapek ler nak beryaba-yaba macam tu lagi..skang ni balik aje keje pertama skali aku buat ialah layan echa dlu, kasi makan + buat ape yg patut..

selalunya kalau sahur, lepas subuh then keje semua dah settle, aku sambung kuak kupu-kupu atas katil plak..kang dah agak2 nak kul 8am baru bangun (owhh, bahagianya)..tp pagi tadi tak dan kul 7.30 lagi dah echa dah gerak aku..sekali dia eyak ler pulok..kuak lentang pon belom test lagi tadi, hukhuk..

ape pon selamat berpuasalah semuanya ya..raya nanti jemput2 datang rumah aku ye, hikhik..


pesanan khidmat masyarakat, kui kui..

note : baru sehari puasa aku dah meroyan cari lagu raya kat u tube, wahahaha..


5 yang comei lotte:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said... [Reply]

mcm tu la rina....
nak kuak lentang pun tak dan...kuikuikui....
echa saje je tu nak bg uji mama dia ni....
selamat berpuasa ye rina...

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

kak fieza> hehehe, mmg takde chan dah kak fieza nak buat kuak2 ni semua..

selamat berpuasa juga untuk akak & family..

LYaFRINA said... [Reply]

salam ramadhan...
masok mede ptg ni??
k main beli kat bazar j..

ok... selamat b'pusa..
harap2 aku dpt bertahan..

cheqna said... [Reply]

amboi...

tak nyempat2 cari lagu raya...

hehehehe

kmieja said... [Reply]

salamss rinaaaa,

selamat berpuasa juga:):)
echaaa posa tak? hikhikhikhik....