~Pengikut Jaijina~

Wednesday, August 18, 2010

bersiaran dari rumah

bersiaran secara langsung dari rumah..
hari ni aku terpaksa amik EL sebab hubby aku dah masuk ni hari ke-5 demam dia tak kebah-kebah..
kalau makan obat kenek kejap aje kebahnya..pas dadah dah abis, demam datang lagi..

tonsil dalam tekak dia dah makin merebak..kenek dah 2 kali pegi..
ni aku nak bawak gi sepital plak..ape kes lah ni?! dah naek risau aku di buatnye..

8 yang comei lotte:

Zaidah said... [Reply]

semoga asben rina cepat sembuh....n doakan semoga tak ade apa2..amin

idah @mama izzya said... [Reply]

cepat2 pegi cek yek..skg byk penyakit
hrp cepat sembuh spt sediakala..

mamalieyna said... [Reply]

issh lama tu...bwk g spital cepat2..hope takde la yg serius..n moga cepat la sihatnye ye!

Fieza said... [Reply]

Yer la Rina bawa pi hospital la check darah..takut demam denggi ja..fiza doakan moga cepat sembuh k

alyyani said... [Reply]

rina, sebab tonsil ke? kena amik antibiotik kuat sikit nak bunuh virus tu. sebab mmg melemahkan badan. ish, dpt bayangkan cmne. apa pun gi hospital cepat2 eh. harap takde yg serious jadi. amin..

cheqna said... [Reply]

semoga hubby akak cepat sembuh =)

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

thanks to kawan² yg sudi mendoakan hubby saya ni..

Ain said... [Reply]

kalau ulser banyak dalam mulut mesti sakit nak telan makanan...

huhuhu....

moga hubby rina cepat sembuh...