~Pengikut Jaijina~

Tuesday, August 17, 2010

carseat untuk echa


okeh², aku tau ini agak klaka..anak dah nak setahun baru aku terhegeh² nak carikan dia kasit kan..marilah gelak bersama² (gelak sopan sebab puase)..

semalam lunch hour aku kuar sebab nak cari roti..sekali tu aku "terrrrrrlalu" kat anakku..anakku skang ni ade "jualan"..dah terpampang besarrr punye, haruslah aku terpanggil kan..lagipon hajat mmg nak cari kasit untuk echa..kesian dia, kalau balik kampung aku boh aje dia kat kusyen, kalau nak tido lapik aje bantal..lagipon takde septi kan kan kan..


naseblah anakku tgh sale lani, kalau tak takde makna aku nak singgahnya..

puas hati aku leh rembat kasit ni..duit yg aku simpan nak soping raye ni dah tak saba² aku nak perabihkan..dari seblom puase nak kuar sopping, tp asek ade halangan aje..

note : ehh, lambtnye nak balik kampung, wahahaha..

19 yang comei lotte:

Zaidah said... [Reply]

carseat barulah....carseat raye yer...hihihi....tapi cantik

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

zaidah> ehehe, kasit baru untuk dak echa..raya nnti nak balik johor lagi, harus ade kasit..

Fieza79 said... [Reply]

comey nya carseat tu...mesti tk saba nk suwoh echa dudok..hehe

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

fieza79> hehehe, tau takpe..mmg tak saba² nak soh echa dok dalam tu..kalau boleh nak soh dia tido sekali, eekekek..

zue @ annaleeya said... [Reply]

klu balik jauh mmg elok beli carseat.. utk safety kan???

rina.. raya nnti balik kemaman ker??? raya nnti dtg ar umah... hehehe...

alyyani said... [Reply]

sgt cantik car seat baru echa. mmg niat nak beli nia car seat gk. kesian tgk dia kalau duduk ke baring ke. kalau beli yg macam ni utk toddler lebih selesa kan? tp tu la, kang beli lg 1 utk ia, mama nye tekepit. ish anak baru 2.. :)

Fieza said... [Reply]

Cute la Rina..Syakil tak pernah ader car seat hu..hu..rasanya dia tak nak duduk kalau beli pun..cuma kadang2 fikir tahap keselamatn anak tue cukup risau

LYaFRINA said... [Reply]

ASYA XDE CARSEAT.. X BELI PON.. MAIN RIBA JER.. TP KAN... LYA ADA BELI Y DUKUNG BABY TU.. UMUR SETAHUN BARU BELI.. SBB FAIN X LARAT NK DUKUNG DAH.. TP TIME BELI TU.. PAKAI SKALI TU J..LPS TU XPAKAI2.. BAZIR NYALAAA...

Naimatul Hafizah Nor Rodin said... [Reply]

mmg kena ada carseat...dlm kete budak2 tak reti dok diam. duduk dlm carseat, pastu pakaikan belt, selamat sikit.

azimah-Butik Nur Kasih said... [Reply]

wah bergaya echa balik johor raya nnt hehe...

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

zue @ annaleeya> balik kemaman mybe raya ke3..kitaorg balik pd-johor dlu..

akak kemaman kt ne ek?

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

alyyani> kalau gitu kene beli kete lagi besar le alya..rina ni pasal selalu travel, tu yg pkir kene beli gak..

Intan Inn said... [Reply]

waahhh cantik car seat..erm aak2 intan tak pernah guna car seat..skrg dah 3org dah..tk pernah guna//

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

fieza> tulah, sbb pikir raya ni nak balik PD-Johor, tu yg kene beli gak..untuk safety jugak..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

lyafrina> aku pasal selalu balik kampung, plak tu 8jan dalam kete, tu yg aku beli gak..aku pon ade gak beli mendelah tu, tp tak pakai..echa dah berat..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

kak fieza> mmg pas ni kene pakaikan die seat belt..dah ade car seat kan..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

azimah> hehehe, nak beraya ni kan..baju² echa pon dah bnyak..beli untuk safety time balik kampung nnti..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

intan inn>intan, ni baru sorang boleh le boh dalam kete..nnti dah anak 4-5 takleh ar buh, kete sempit lak tu..

Kmieja said... [Reply]

cantekkkk mesti echa suka dok dlm tuh:):)