~Pengikut Jaijina~

Thursday, August 26, 2010

lagu raya


pagi tadi dalam facebook aku ade memokak² mane nak cari lagu raya kan? ramai yg cakap cari dalam 4shared..
nah, amik..melambak² ko lagu raya dalam tu..ko donlod aje lagu mane satu yg korang nak..dengolah sampai pingsan..

padahal baru puasa yg ke-16 kan..ah, aku tak dulik, aku nk pasang jugak lagu² raye..lagilah bersemangat aku nak raya, kahhhhhhh..

6 yang comei lotte:

Rizziela said... [Reply]

akak x cari pun lagi..malas nak pening2 kepala cari

Ain said... [Reply]

kak ain layan lagu raya kat radio jer ni....

hari ni baru dapat dengo....

mamalieyna said... [Reply]

after 15hari puasa, ok dah layan lagu raya..hehe...btmbh semangat sket..lalala..

melur said... [Reply]

layan jer lagu raya tu, Rina jelita...hehe

cheqna said... [Reply]

bebudak opis ni memang akan memasang lagu2 raya
so cheqna tak yah susah2 hehehehehe

~aSHa~ said... [Reply]

kalo dgr lagu raya..semangat raya tu rasa meriah je...rasa tak sabar nak pulang ke kampung..LAGU RAYA MMG PENTING..