~Pengikut Jaijina~

Monday, August 30, 2010

kantoi suda

sedang emak beliau sebok dekat dapur, manakala bapak beliau ngadap laptop, inilah kerja beliau..beliau tanpa rasa bersalah membuat kerja² yg nak kasi mak beliau boleh bertuka hijo..ciri² macam nilah boleh mencanakan darah emak beliau..




dengan senang hati beliau tabur² baju yg sedia tak berkemas dalam lemari..boleh di kira ngan jari berapa kali aku kemas dalam lemari..lepas dah lipat² tros aje sumbat² macam tauhu sumbat dalam tu..yg aku heran camne lah dia boleh bukak lemari tu..agaknya dah nak panjang akal la kot..uiks, lagi panjang akal lagi lah tinggi pitching emak beliau nnti..


17 yang comei lotte:

Zaidah said... [Reply]

nasib baik dia tolong kemas baju....klu tolong masak n basuh pinggan lagi biru mata hitamku

Intan Inn said... [Reply]

erm samalah macam my heros tue semua rajin sgt mengemas buat kali kedua..hehhehe

Naimatul Hafizah Nor Rodin said... [Reply]

kihkihkih....
akhirnya mak beliau dapat tangkap aksi beliau jugak...
sian ecah....mak marah yer.....hehe.

Fieza said... [Reply]

ha..ha..echa kena tangkap dah..biasa la Rina umur sebaya ni mmg suka sepah baju. Bila dah cerdik sket dia tak buat dah semua ni

mamalieyna said... [Reply]

suka peribahasa baru tu..lg pnjg akal, lg tinggi pitching mak dia..hehe.. =P

*alaa arif pun sama la skrg ni..suka bukak lemari dn sepahkan..aduhai..fenat seeeh..mau bertukar tarzan jugak si mama dia ni..huhu..

Fieza79 said... [Reply]

ala sepah suda..jenuh la mama dia nak melipat semula...

nsb baik la dh besor si irfan dan Anis takda la jadik kes mcm gitu dh..hehe

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

zaidah> kalau nak tolong basuh pinggan, emak dia bersilat kat dapur tu nanti..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

intan inn> hehe..heroes beselah kalau berkemas 2 kali, macam adik² rina dulu..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

Naimatul Hafizah Nor Rodin> gigih pi amik kamera cepat², hehehe..

marah² manje aje kak, hikhik..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

fieza> mmg macam tu ek? jenuhlah nak kemas macam ni kalau hari² buat gini..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

mamalieyna> peribahasa baru kak, ekekek..

rina ni hari² jadi tarzan punye kak, haish..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

fieza79> mmg jenuh fieza nak ngemas hari²..kadang² keje rumah terbengkalai sbb nak layan echa nih, hukhuk..

tu yg tak saba nak tunggu anak besar nih, hikhik..

zue @ annaleeya said... [Reply]

akak pon suke peribahasa yg rina bg tuh... pitching tggi tuh agak2 bulih x kalahkn tarzan???? hahahah!!!

cheqna said... [Reply]

hahahahahaha
bagus echa..teruskan usaha murni itu
hahahahahaha

Rizziela said... [Reply]

Wah! memang rajinlah echa...

ena said... [Reply]

ni mmg sama ngan perangai ica tau! bikin mak-mak hangin satu badan... hahaha

~aSHa~ said... [Reply]

ramai2 dah mak2 skrg ni jadi tarzan atau bertuko hijo...ahahahaa...gitu la kaedahnye kalo dah anak kan...tak sama masa mula2 kawin takde anak lagi...bersih je umah...kemas je...skrg ni tambah lagi ujian dari Nya..eheheh sabar...