~Pengikut Jaijina~

Monday, August 9, 2010

di jamin sampai esok..iye ke ni abang pos?

finnaly barang dah selamat di pos..kalau takde aral esok sampai ar..so anda2 yaang telah meng"order" sila maklum ye, hehehe..takde pape sngat pon cuma ikhlas dari hati..maklumlah, puasa pon nak dekat dah, tak salah kan kalau berkongsi rezeki yg mane ade..

apakah ini?!

berikutan dari n3 aku yang bertajuk aku dan shawl, so adelah beberap kawan yang meng"order"..bak kate org kecik tapak tangan, padang golf aku tadahkan, hikhik..
dengan berbesar hati, terimalah barangan yg tak seberapa ni..

note : ade lagi ni..korang mau kah?! sape mau sila angkat keybord, ekekek..

4 yang comei lotte:

LYaFRINA said... [Reply]

AIIIII...
AIIIIIIIII....
AIIIIIIIIIIIII....
AIIIIIIIIIIIIIIIII...

MU NI RINA...........
ORDER X BERBAYO......
TQ VERY2 MUCH RINA...
AMAT2 HARGAINYA......

**mu kata nok pangggg aku kan...???
pangggg la kalo tgn smpai

mamalieyna said... [Reply]

waaah adakah akak diantaranya?! ekeke..buat2 tanya ni..^_^

thanks ya,,moga2 murah lg rezeki kamo! ^_^

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

lya> hikhik, kalau sampai pong takan ler nak pang mung..fain lak ping aki satgi, huhuhu..

***********************************

mamalieyna> hehehe..pemberian yg tak seberapa ^_^..

thanks..akak juga ye ^_^

Ain said... [Reply]

nak jugakkkkk.....

selai pun takde tau....

kalau dapat boleh la belajar pakai....

hehehe.....