~Pengikut Jaijina~

Thursday, August 19, 2010

sekarang no sepah² lagi..

pasal dalam opis aku ni takde tempat pon nak sangkut hembeg, makanya sesepah aje aku boh hembeg aku..atas cpu lah, bawah kosi lah, bawah mejelah, ikut mood aku nak letak mane..

cari punye cari last² aku terjumpe mendalah ni..ape name ek, handbag hook gamaknye..skang hembeg aku dah tak letak sesepah dah, mate aku pon tak semak dah..

kalau korang nak korang leh beli kat bizkizz..kalau ade lagi kire nasib korang le..aritu pon aku nak kale fink, non adoooooo..asal fink aje non adoooo, asal non adoooo je fink..ape kau merapu ni fomfuan..


tadaaaaaa...

makcik, sile lah agihkan 20 persennnnnnnnn, kah kah kah..

6 yang comei lotte:

cheqna said... [Reply]

wah..bagus gak tu
tapi cheqna memang dah ada tempat sangkut handbag..=)

Sricahaya said... [Reply]

a'ah kan..samala kita..kat opis ni sesuka hati jer nak letak handbag..bawah meja la..atas meja la..hihihi kalau ada benda sangkut ni kemas la sikit.. hehe

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

cheqna> kat opis akak ni takde paku pon nak sangkut..ni sangkut mende² pon boleh..

idah @mama izzya said... [Reply]

comey gak alat sangkut tu..idah letak kat blkg kusi jer..campur la ngan bag laptop,fail..lantak la..asal x msuk bhgian org dah ler

mamalieyna said... [Reply]

waaah nmpk kemas disitu..hehe..

LYaFRINA said... [Reply]

WAAHHH.. MCM SESUAI J UTK AKU.. Y SUKA JUGOK SEPOH2KN HBAG AKU NI.. DISITU SINI Y AKU SUKA AKU LTK....

N BLH JUGA GUNA KT RMH KN..LG KEMAS,,

ERMM..MCM CINCIN LA PLOK NAMPOK..SUH FAIN BG NI J LA NANTI SMPENA ADIOH ULANG TAUN PKAHWINAN..KIH..KIH..

KUNUN2NYA CINCIN R TU.. MATA BAPOK JIN TU