~Pengikut Jaijina~

Wednesday, October 20, 2010

tanda air ku

tak gitu ke kalau di terjemahkan ke BM, ngeh ngeh..

ramai pulak yang bertanyakan akan tanda air ku ini..
tak kurang jugak yg bertanya adekah hasil kerja tangan aku..ye betulah tu..kagum bukan?!
kalaulah ini hasil kerja aku, aku pon pingsan tau..

aku manelah tau nak reka cipta watermark yang cun melecun ni..dah sah²lah aku beli..aku kan bute seni..


kalau anda² di luar sana yang menginginkan tanda air seperti daku, bolehlah membuat tempahan dengan Pn.Eya yang comei lotte itu..punyelah saba orgnye, melayankan kerenah aku yg berbagai ini..kejap² nak macam tu, kejap² nak macam ni..aku pon pening dgn request aku yg macam²..tp Pn Eya ni menten cool aje, hikhik..

13 yang comei lotte:

LittLeMyRsHMaLLoW said... [Reply]

sUwEeetttt !!!!!!

mamalieyna said... [Reply]

cantiknya tanda air...ekeke...lawak lak bunyinye! =P

LYaFRINA said... [Reply]

bagaikan airrrrrrrrr
hatiku cairrrrrrrrrr
melihat tanda ar mu.........
sampai mata ku berairrrrrrrrrr...

bijok dok

chugie said... [Reply]

cun dah tu!

Zaidah said... [Reply]

sungguh cantik tanda air cha....swettttt

~HaiRiZaN~ said... [Reply]

cantik-cantik

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... [Reply]

mmg pun..pn. eya tue baik hati taw..mmg suka melayan kernah kita. huhuhuhu..

mcm tue lah toke kedai yg bgssss....

azimah-Butik Nur Kasih said... [Reply]

wahhhh byk title mu buat ku sungguh tertanya2 haha...

Jamiel said... [Reply]

Contest plak..
Hmm..
Blm layak nak join..

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said... [Reply]

tgk anak dara tgh tu. semangat dia tgk camera :D

Fieza79 said... [Reply]

huhh tanda air..tak penoh di dgr tuh...

comei lotte tanda air tu...beli rupe nya..mmg agak pn..hahaa ngan mare Rina...

Fieza said... [Reply]

Sangat comel macam tuan empunya blog jugak..nanti dah tambah anak kena buat lain lak yer

Intan Inn said... [Reply]

rina..sangailah comel watermark tue..erm teringin juga nakbuat mcm tue..hehhee