~Pengikut Jaijina~

Thursday, October 21, 2010

salah makan kah?

kesian laki ai tu..semalam pas balik keje beguling² kat rumah sakit perut..pastu perut memulas²..

ginilah lebih kurang org yang sakit perut tu..nanti kalau aku amik gamba dia tengah guling² di kasinya aku penampo jepon kang..

lame gile okeh dia dok dalam jamban..aku igtkan dah pinsan ke hape..
aku buat²lah terlanggar pintu, sekali ade sore dari dalam..sah masih sedo lagi, kuikui..riso gak aku buatnye separa sedar dalam jamban tu, satu hal pulak aku nak ngangkatnya..

tp gigih jugak nak pegi keje okeh..udah aku bilang, jangan pegi, jangan pegi..tapi degil, nak pegi jugak..drive pon macam org nak pingsan..

ade tak pape yg boleh di lakukan untuk org yang sakit perut macam ni? tapi malas nak pegi kenek..ade tak? 


12 yang comei lotte:

idah @mama izzya said... [Reply]

minum teh o kelat..

Naimatul Hafizah Nor Rodin said... [Reply]

akak tak boleh komen apa2. ketawa manjang baca entry rina ni...
sian laki mu itu....

cheqna said... [Reply]

cheqna sakit perut malam
owoh nok pengsan wase..sapu minyak afiat panas tu sedap sket wase...

Rizziela said... [Reply]

suruh dia minum air 100+. Insyallah boleh ganti balik bendalir dalam badan. bOleh jadi lemah tau kalau asyik membuang ajer kejenya..letih

Fieza79 said... [Reply]

adoii sekali salah makan pulak...Rina tlg gosok2 kan tak..?? hehee

Zaidah said... [Reply]

cuba sapukan minyak yuyi lepas tu buatkan Teh o sabah yanag pekat lagi melekat tanpa gula...pastu minum air 100plus skit...

~aSHa~ said... [Reply]

makan limau atau minum air oren twister tu...baru sedap skit perut...

dianafisa81 said... [Reply]

amik mc jer...jamban kat umah best sikit..

Sricahaya said... [Reply]

try la sapu minyak yu yi cap limau.. :)

mamalieyna said... [Reply]

alahai ciannye..cara rina bercerita ni lawak la..hehe..

ikut la nasihat dr kwn2 kt atas tu..baik hendaknya nnti! ^_^

Anne said... [Reply]

boleh try makan pil sakit perut ba ka chai .. (ntah betul ke ejaan tu).. selalu dengar iklan dekat suria.fm

Ain said... [Reply]

tak try makan pil chi kit teck aun tu ke....

teh o kelatt pun ok jugakk...