~Pengikut Jaijina~

Monday, October 25, 2010

expired

agak lewat masuk opis arini..
pepagi aku terjah pejabat pos dulu..
ya ampun, punyelah tak sedor, lesen aku dah mampus 2 bulan dah..punyelah kesana kesini aku drive, ropenye lesen dah tamat tempoh..


nasib baik selama dok bawak kete takde plak road block ke hape..kalau tak melayang al fulus aku, satu keje pulak nak membayo saman..

note: baik korang cek lesen korang? ntah² korang dah expired lagi lame dari aku tp korang tak sedo diri..


19 yang comei lotte:

Fieza79 said... [Reply]

hahaa..drive tak hengat ni...smpai lesen mati pon tk sedor..! gue dah renew..lalaaa..

me suya said... [Reply]

ahaha mesti sebab berkapuk je lam purse xpernah usik.. nape hari ni g usik?? hehehe suya da renew dah bulan 5 hari tu..

mamaarifakeemaisy said... [Reply]

camno leh tak perasan ni...akak lg gigih, renew 3 years terus, padahal bukannya drive pung! =P

cheqna said... [Reply]

bulan 5 tahun depan matinya.....

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

fieza79> hikhik, ni kes tak sedor dirilah ni..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

me suya> hikhik..dah lame dah nak cek lesen ni tp ase kelupaana aje..mmg dok terperam aje lam purse, hehhe..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

mamalieyna> wow, lagi lame akak renew..rina buat setaun jek, al fulus plak tak mengizinkan, ngeh²..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

cheqna> buat reminder kat enpon..akak dulu buat macam tu, tp sejak² dah beranak ni, nak buat reminder dalam tepon pon aseklah kelupaan jek..

SUSU said... [Reply]

Ngeh ngeh ngeh, saya pun sama. Saya punya lesen dah expire 1 bulan lebih. Ingat bulan 10 rupanya bulan 9. baru minggu lepas pi renew kat Maju junction. Sampaikan oficer kaunter tu tanya dengan sedikit penekanan "setahun je?" Hehe-saya jawab. Dalam hati saya kata "Setahun lagi elok, expirednya sebulan je...kalau tiga tahun, expirednya harus tiga bulan. (sebab leka dan langsung tak sedar).

~aSHa~ said... [Reply]

wah patut report polis ni..ehehehe

aritu pun asha gini gak...sampai bape bulan baru perasan..last2 buat sama tarikh dgn tarikh lahir je senang...tapi aritu terlepas pandang tuk tahun seterusnya..last2...terlewat jugak dari tarikh lahir

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

susu> hikhik, samelah kite..rina pon renew setaun jek..pasni kite buat reminder dalam empon ye, barulah tak lupe..

mummy_ayu said... [Reply]

ok gak tu..ayu hari expired dekat nak 10 bulan..baru perasan..nasib tak pernah ken atahan...kalu tak..menjawab...

MamaYatie said... [Reply]

hehe..saya pun penah jer lupa...2 minggu lepas expiry date br perasan...

acik mimie said... [Reply]

sama kes mcm acik mimie ... hehehe last2 terus renew 5 tahun ... habis citer ...

LYaFRINA said... [Reply]

eh.. ejaan nama mu mmg jauh g2 yer.. ada kelas...

mu kiranya blh tahan lg...
lesen aku ni lg la.. expirednya 16.12.2009. awww... ni dah nk msk bulan 12 2010.. dasyat seyhhhh... aku mls doh nk samb.. bknnya blh drive lg.. sedih :- (

zahidah dihaz said... [Reply]

lesen saya masih p....hujung tahun ni baru jadi permanent..hehehehe...
kuching banyak roadblock sekarang ni kak...hehehehe

Unknown said... [Reply]

huhu sama lah kite.. aritu pun dah lewat dekat 2 minggu. Akhirnye guna Myeg, tp tetap lambat gak dpt.. selamat x kena saman1

Atia Adina said... [Reply]

oooo....no...nasib baik tak pecah telur sepapan tu....ish bdk tecik ni.....

Ain said... [Reply]

akak dan renew tapi bawa ketanya idak jugakkk....