~Pengikut Jaijina~

Friday, October 22, 2010

Nuffnang Oh Nuffnang

alahai, ntah bilelah earning yg ciput tu nak mencanak naik macam korang kan? aku punye ni yang hado ajelah dari dulu..tapi takpe, sikit pon aku tak kecik ati ngan engko nuffnang..malah akan aku terus berblog walau pon earning aku tang tu jugak.. <-------------- ade aku kesah..

aku taulah, sekadar blog picisan aku ni suam suam macam air milo aku bawak pagi ni, kuikui..

alahai, nak cakap pon malu..korang tgoklah sendiri earning aku tu..


tapi sius aku cakap, aku berblog bukan  untuk dapat earning dari nuffnang semata..aku rasa ada org yang lebih memerlukan earning lebih dari aku, contoh macam lya tu..dia lebih memerlukan bukan? pada aku kalau ade, adelah..kalau non ado mungkin bukan rezeki aku..

kalau ade pon rezeki aku, tu untuk korang jugak..aku mybe akan buat contest or giveaway lagi..pasal koranglah yang rajin dok terjah blog picisan aku kan..dok gitu?!

18 yang comei lotte:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said... [Reply]

tak per, earning byk ke, sikit ke...ku tetap berkunjung ke blogmu adikku...hehe. jgn le kamu ghiso ok!

Mrs.Eady said... [Reply]

kekekek..ku punyer br rm1.00..
hehehe..bkn nk sgt pun org letak ku pun letak gak nuffnang tnpa tau ape punca letak!bleh ka gitu?
heheheh...

eima said... [Reply]

byk gak la tuh .... sabo2 ye ....

Ain said... [Reply]

takpe, sikit2 lama2 mesti jadi bukit....

Adyshariz said... [Reply]

itulah, kekadang jeles tahap gaban nengok org lain punya mencanak naik duit tiap2 minggu, dah nama pon rezeki, kita trima je dgn redha..

p/s : duit tu lebih kurang je ngan saya punya..kui3

Sricahaya said... [Reply]

sama la kita..duk tahap tu jerk..kalau naik pun 25 or 50 jerk..hehehe

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

lama2 banyak lah tu :)

shark said... [Reply]

kira ok ler tu dari RM1
hehehe
lagi malu

mamalieyna said... [Reply]

alaa relek la rina..nnti tanpa sedar, dia dah jd banyak tau...akak dulu pun gitu gak..sedar2 eeh dah bleh kuarkan! ^_^

alaa tu sampingan je tu..kita berblog tuk kepuasan hati! ^_^

Nurshahfamily said... [Reply]

memula mmg cam tu hehehehe.. lelame nanti ok la tu... hehehe

Mama Zharfan said... [Reply]

kalau dapat BE, maka earning akan naik dgn cepat :)

Fieza79 said... [Reply]

aduss...kira sm la kita..huhuu
kdg2 rasa cm nk merajok pon ada..arghh biar la kalo ada..ada la..tkda pon takpa..

chugie said... [Reply]

alahai.. sabar ye rina, insyallah..x lama lagi mencanang lah nuffy tu..

Nana said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
Intan Inn said... [Reply]

erm intan punya be lagilah sedih..tapi betullah cakap rina..kita berblog bukn nk be tp kalau ada rezeki sgtlah bersyukurkan..janji kita tetap berblogging

Fieza said... [Reply]

Tak pe Rina kita senasib jer..mmg ciput jer earning. Tapi kan at least Rina berblog hari2 jugak kan

LYaFRINA said... [Reply]

xpela rina..
rina x kejor sgt earning tu..
nak kata layan blog smpai x ingt dunia x jugok.. biasa2 j.. time ada mood update.. time xdok... g2 j la.. dulu pon lya g2 gok... x reti apa mdenya nuff.. xpenah kisoh pon...

tunggu la.. nanti smpai masa jd milik mu jugok

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply]

takpe, sikit2 lelama jd bukit..
yup. tu sampingan aje..
ada masyuuukk.. alhamdulillah.. =)