~Pengikut Jaijina~

Wednesday, October 27, 2010

Pupaskom

di suatu hari yang tenang.....
kejadian berlaku sewaktu raya yg lalu....

si isteri : raya ni kita tak pegi jalan² pon..sangatlah tak besh raya kali ni..

si somi : asal nakkuar jek, adelah org datang..camne nak pegi beraya..

si isteri : eh, kawan abg yg keje pupaskom tu umah dia kat mane?

si somi : ape?! cer ayg ulang lagik..pupaskom?!! (dia bantai gelakan haku)

fine, sungguh tak klaka..padahal aku dah merah muke nak tahan gelak..geram pon hadoo..
kemain berguling² dia gelakan aku hokeyyyy..

2 hari okey aku diperkotak katikan oleh beliau, 2 hariii..

note : pupaskom = Puspakom
note : silelah berhati² seblom nak berkata²..buruk padahnya kalau tersilap..

15 yang comei lotte:

Nasir Bravo said... [Reply]

pupaskom...hehehe,,hantu kom kom..tau x?
Ibu Bohong Kita

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

nasir> hahaha..ish, taulah..tp jgn cakap kuat², takooott..

~aSHa~ said... [Reply]

ehehehehe
xpe xpe...sesekali leh buat suami isteri jadi mesra walau salah sebutan...

mamalieyna said... [Reply]

hahaha...bahan tuk berjenaka la pulak...ok apa?..hehe..sesekali buleh le, kalau sokmo2..hehe..

cheqna said... [Reply]

biaar r nok golek wase..
hahahahaha

LYaFRINA said... [Reply]

ni mesti munat kumpulan PUSPA tu k??

idah @mama izzya said... [Reply]

igtkan td tajuk tersalah eja rupanyer ada citer disebaliknyer..kih..kih..

tersasul kot dang org laen sebut dulu...

Zaidah said... [Reply]

tersasul...lidah tergeliat tu yang jadik lain sebutannyer tu...

The Golden Rose In White Cave said... [Reply]

hahhaa...lawakla kak..sha tadi tgk tajuk pun dah blurrr..pas bace baru tau manenye wujud tajuk tu..

Fieza79 said... [Reply]

cmna leh tersasul tu..dh tu sebelom kena gelak tu nape tak ulang sebot balek yg betol...hehee klakar..

mummy_ayu said... [Reply]

dah dekat dekat dah tu..terbelit lidah sikit...cian dia kena gelak ngan hubby..sabar ek..

Mama Hanim said... [Reply]

hehe.. lawak gak tu..

Rizziela said... [Reply]

jangan kata hubby Rina..saya yg dok baca ni pun dah berguling2 gelakkan Rina..

Syokkan dapat gelakkan orang..bila sendiri kena gelak..baru padan muka saya ;D

Bazilah said... [Reply]

mak aih

Y@nty said... [Reply]

ini spelling mistake ke? inilillah. (ayat ke 2 perenggan ke 3) =)

nama menatang ni mengalahkan charlie angle kan? tp ok la chalie ni pun pakai skirt hitam pendek (sexy gak) hihi

cik apa