~Pengikut Jaijina~

Tuesday, October 5, 2010

aku dah tak pakai

ada sape² kah mau?
kasut ni aku baru pakai sekali aje..pakai time bersanding tu hari, hahaha..pastu, simpan dalam kotak, masuk dalam pastik, ikat ketat²..

so dari semak mate memandang, baiklah aku let the go, hahaha..

brand : vincci
size : 7 (aku size 8)
heel : 3.5"
price : boleh runding lagi

dah ade anak ni, kose aku nak pakai heel bagai..lagi plak tu, ade tali, susah lor mau pakai..

so sape² mau, sila ke facebook aku atau email sajo ke

jaijina@yahoo.com


9 yang comei lotte:

LYaFRINA said... [Reply]

alahai rina...3.5 inci... ttonggek kalo aku pakai.. aku hok tinggi jd macam pokok nyo la..
'kasut hantaran aku pon tinggi dlm 3.5 gak. aku pakai sekali j msa keje kat ofis lama dulu b4 petnant.. smpai skrang slamat f=d dlm gobok...

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

lya> huhu, tau takpe..susahler nak pakai heel tinggi²..kalau nak dokong si echa tu mau tersadung aku..dah ler si echa tu berat nanang..

aki pakai sendel aje skang nih..kalau heel tingi tu makesure beli yg senang nak pakai, hahaha..

cik dah ganu kiter said... [Reply]

dah lama x pakai high heel..mau tergelecoss tau nnt..lebih selesa bertapak rendah..laju jer jalan..

Sricahaya said... [Reply]

samalah kita rina..sekali pakai pastu simpan..ada lagi kasut time sanding tu ha..tapi 3 inchi je la..skg ni mmg tak pakai dah kasut cam tu..kalau pakai mau anak2 dah berlari ke dpn mamanya tertinggal kat belakang..huhu

Fieza79 said... [Reply]

simpan pe slh nya rina...nnt anak dh besor leh pakai ape..??

ainazliena said... [Reply]

try ler jual..mana tahu rezeki masyukk..

cikpuanhady said... [Reply]

comel2..samerla kite..pas ade anak nih, x kuasa dah na pakai high heels..

Intan Inn said... [Reply]

wahh cantiklah rina..erm kalau lah kaki ku muat dah lama ku beli...heheh cuberlah jual kat mudah..mesti ada yg nak..hehehee

Zaidah said... [Reply]

klu pakai high heel nak terpelecok kaki...lagilah dah meningkat berat badan...sakit kakit...zai suka pakai yang wedges aje...