~Pengikut Jaijina~

Friday, October 29, 2010

she getting better

alhamdulillah..emak aku semakin sihat keadaanya..
dari tak boleh drive, skang ni dah boleh ke sana sini..tp drive autolah kan..
sesuatu yg melegakan aku..

keadaan emak semasa sakit dulu..

emak aku ni sebenarnya ade penyakit hati 2 tahun yg lepas..hati dia tak befungsi dengan baik semacam kita org normal..kalau dah sakit hati tu, makanya mata dgn badan akan nmpk kekuning-kuningan..selama 2 tahun ni dia berubat ke sana sini..

tapi aku respect ngan mak aku..dia punye kuat semangat & takmo mengalah dgn penyakit..sampai suatu tahap bile tengokan keadaan yg sangat kurus melidi, aku pikir mak aku dah takde harapan untuk hidup lagi..mase tu aku pasrah dgn ketentuan Illahi..

alhamdulillah, dgn semangat dia yang kuat, dia boleh hidup normal macam org lain..aku harap aku ade semangat yg kuat macam mak aku..

12 yang comei lotte:

Unknown said... [Reply]

siannye mak rina.. moga die sentiasa kuat dan tabah melawan penyakit.. sedihkan kalau mak bapak kita sakit..

Fieza79 said... [Reply]

fieza doa kan moga mak Rina di kurnia kan kekuatan yg luar biasa menghadapi sakit tu...

mmg sedih kan kalu tgk keadaan mak sniri sakit2 cm tu...

Zaidah said... [Reply]

zai doakan semoga mak rina cepat sembuh seperti dolu2....memang sedih bila mak kita sakit...

Unknown said... [Reply]

sy doakan ibunya cepat sembuh n sentiasa tabah menghadapi dugaan...

Ibu Bohong Kita

Anne said... [Reply]

semoga ibu rina sihat sentiasa. (^^o)tengok ibu rina semakin rindu dekat my mom dekat kampung..

Fieza said... [Reply]

Moga mak Rina Sihat selalu. Fiza dah tak der mak tapi bila masih ada hargailah Rina.

Alya said... [Reply]

alhamdulillah...
keadaan makin pulih..

bila diri ditimpa musibah..
kita kena cari sesuatu dalam hati... kena cari kekuatan y luar biasa..

Atia Adina said... [Reply]

moga mak awak sentiasa sihat

Unknown said... [Reply]

hope ibu rina sihat sentiasa..
bersabo la..
jaga la parent semasa diorang masih ada..

Dilla Ady said... [Reply]

tak leh tgk kan kalu org tua sakit...konpem jadi susah hati memikirkan...

dilla doakan mak rina sihat ye..

~aSHa~ said... [Reply]

semoga dia terus kuat melawan penyakit...amin

Intan Inn said... [Reply]

semoga mak rina epat sembuh n diberikan kesihatan yang baik