~Pengikut Jaijina~

Monday, October 18, 2010

percobaan yg pertama

selalu aku dok bedal yg kedai punye, kali nak cube merasa air tangan sendiri punye pulak..

kalau markah 10, aku rasa boleh kasi 5 jek, hahaha..sendiri buat sendiri taruk markah..

nasi lemak yg memang lemak macam aku jugak..

alkisahnye, encik hubby aku tu kerja hari ahad..so hari sabtu dah plan..

aku : esok buat nasi lemak nak?

hubby : ikut lah..

cargassss, aku ajak die pegi pasar malam..kalau kat sini aku suke pegi pasar malam depan politeknik tu..idah, awak dulu² mesti selalu dating kat sini kan, hehehe..bukan pe, 2-3 ari ni asek terasa nak makan nasi lemak tekak ni..lagipon dah lunyai ketas resepi ni, asek di belek² aje..bukan ape, tak yakin aku nk buatnye..sekali  buat 3 pot amik, makan sampai ke malam kekdahnye..nasib baik suami ai tu tak komplen banyak..

aku : ni dah makan petang, malam nak makan tak?

hubby : (geleng kepala)..selamat..motip adalah kemalasan nak masak malam..

petang pekena barang sepinggan 2, malam kul 10 dah lentok, hahaha..


11 yang comei lotte:

cik dah ganu kiter said... [Reply]

pasar mlm kat depan psp?dane erk?dokleh nok bayang ar..idah dl sewa kat flat permatang pauh tu jer..tp xdok lg pasar mlm..

rina idah xdok pakwe masa dok psp..bdk jurus..hahahhha

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said... [Reply]

rajin nye rina memasak.. heheh kalau lin pun, skali sampai malam~ selamat... ahahahah presentation tak tahan tu, siap boh nasi dlm cawan eh..??? hehehe good2!

LYaFRINA said... [Reply]

hehhehehe.. suker aku nengok.. telor mate lembu tu besor bapok dr nasi.. mu ni.. bg la nasi lebih.. ni kolestrol kat telor tu plok hok lebih.. cian laki mu tau... bilis tu.. letok byk skit.. timun tu x yoh la.. aku x brahi

**ehhh..mcm aku plok nk mkn ni

cheqna said... [Reply]

perghhh bagus r kak...
caya r...
teruskan usaha murnimu itu

Sricahaya said... [Reply]

syabas..berjaya bt nasi lemak sendiri.. :)

Fieza79 said... [Reply]

hehee psl telor lg besor dr cup nasi tu...? hehee pape je la jnji sedap n kenyangg...

Unknown said... [Reply]

nampak sedap nasi lemak tu..

Zaidah said... [Reply]

nasik lemak faberet anak2....tapi gambar rina tu nampak sedap....hmmmmm mintak skit bleh tak

Intan Inn said... [Reply]

ermsmaalah menu kita..hehheh weekend hari tu masak nasik lemak..sambal udang ..hehehe...makan mmg bestlah...rina napa tak bgtau lau tak leh join..hahaaaa

Suziey Ahmad said... [Reply]

waaa maveles..siap guna cup lagi nk letak nasi..hehee

Fieza said... [Reply]

Masak aper2pun kalau selalu buat msti akan pro Rina..terliur tengok nasi lemak tue..dah masak nasi lemak ni..hujung minggu ni nak buat la