~Pengikut Jaijina~

Friday, October 22, 2010

cuba teka siapa artis ini?

sape ketiak dia yg tak penah basah? sila angkat kaki..
tipulah kalau kate ketiak korang tak penah lencun kan..
alahh, normalah tu kan..nak² ko dok kat mesia..paham² lah coce skang camne..
kadang² dah lepas mandi pon akan rase ketiak basah lagi kan kan kan..

siapakah artis ini? sile search google sendiri..

tapi kalau dah tau anda akan berada di tempat yang berasak², nak² anda adalah public figure, haruslah anda pakai baju yang bersesuai dengan tema kan..nak² kalau anda rase anda mempunyai masalah di bahagian ketiak yg sanagt serius..pemilihan fabrik adalah sangat² dititik beratkan, tak gitu?

dan...............

tatau nak cakap ape..mungkin baru lepas balik dari utan kot..tp jalan penyelesaian mungkin boleh pakai sarong kaki kan..iyolah, public figure, artis lagi tu, kenelah jaga penampilan..kalau jenis yg macam aku ni, tak kisahlah..balik² laki aku jugak yg tengoknye kan..

note : tulun jagan saman saye ye..saya ni org tak banyak pitih mas..

16 yang comei lotte:

liyana said... [Reply]

maya karim kah? ahaks!

Lelord said... [Reply]

ekekekkekeee saya tau

chugie said... [Reply]

eh siapa lah artis tu ye... emmm x dpt teka lah!

[-suziey-] said... [Reply]

hehe fazura kan..time launching avon..dia duta skang ek..

~aSHa~ said... [Reply]

mak ai...siapakah ini...alahai...body cun dah..tapi ada jugak yg tak kena...

sbb tu malu kalo jadi public figure...sbb serba serbi menjadi perhatian...

Nana said... [Reply]

haha mmg fazura tadi ada bc kt blog lelord hehehhe

Intan Inn said... [Reply]

lumrah kita selalu berpeluh...so mcm artis juga berpeluhkenelah fabrik bila berhadapan dgn org,,..

artis tue fazura...kot...

mamalieyna said... [Reply]

aiyaak sapa tu..cam suziey kata tu ke? fazura?..alahai...habis la tak cun la camni! =P

memorisusuanku said... [Reply]

ooooo rina....ko kena saman kang....ayo tak tayo...hehehhehe

eima said... [Reply]

kom mmg fazura .... nk wat cam ne

Rizziela said... [Reply]

tak tahan betul dengan gambar2ni....lawak betul

dianafisa81 said... [Reply]

hihi...kena pandai pilih baju...avon kan ade jual deodorant...diat tak pakai ker??

Anne said... [Reply]

adei.. teruknye.saya pun malu jadinye..

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said... [Reply]

ee menakotkn , hehe

Sricahaya said... [Reply]

malunya...duta avon tapi macm tu...

zahidah dihaz said... [Reply]

heel dia yang cantik...eheheheh