~Pengikut Jaijina~

Tuesday, October 26, 2010

echa si pengacau

sejak² dah pandai bukak lemari kabinet, aseklah dok aim pintu lemari aku tu..
abis dia selongkar barang² dalam tu..dahlah dalam lemari tu macam sarang burung, nanti kuar cicak + lipas aku yang dulu melompat..

dalam nilah tempat aku bubuh tong gas + telur + macam² lagi..
tengok tu, blander aku pon dia haruknya..

ishhkk, dah tak boleh nak cakap ape ngan budak kecik ni..soke atilah kamu nak, janji telur mak kamu nak masak nnti tak hancur....

dok seretlah jugak telur tu..
anak² morang pon macam gini jugak kah?

18 yang comei lotte:

LYaFRINA said... [Reply]

aiyokkkk..
nasib baik x diambilnya telur n main sepak2 mcm bola.. kalo tak serumah la bbau ayam... hehehe

Fieza79 said... [Reply]

lorrr telor d buat maen..pecah telor tu Rina...seb baek sempat tgk kalo tak konfem pecah dh telor2 tu...hehee

lps ni kena taruh mangga lemari tu..hahaa

~aSHa~ said... [Reply]

eheheh kalo dah nama anak dara tak ke mana...

eh anak teruna pun leh buat peel tlg mengemas di dapur..ehehehe

apa mama buat itu dia buat jugak

[-suziey-] said... [Reply]

hiksss..comel la echa..xpe..echa sedang mengembangkan daya pemikiran otak dia utk mengexplore..layan jek..hehe

Dilla Ady said... [Reply]

echa mengexplore tu..takpe...da besar sket, pas sepah sile kemas ye..hihihi...

Rizziela said... [Reply]

Rina,
Nama pun anak perempuan...tentulah rajin menolong kat dapur..

Anak bujang akak..rajin kat depan ajer..so senang sikit akak nak masak memasak :D

cheqna said... [Reply]

x dok anok..
huhuhuhu
tapi anak sedra n sepupu sepapat memang macam ni..

Zaidah said... [Reply]

nasib baik telurnyer tak hancur n pecah..klu tak ...tak bleh buat masaklah...huhuhu

mummy_ayu said... [Reply]

rajinnye dia nak tolong mama dia..

g0m0k9enDek said... [Reply]

comel lah dia!

Mama Hanim said... [Reply]

ciri2 anak yg bagus tu kan echa..

kmieja said... [Reply]

comel2.....bgs aishah tolong mama kemas....hikhikhikhikhikhik....

Sricahaya said... [Reply]

nak tolong mama dia masak kot..hhehe
nasib baik echa tak main baling2 telur..hihiih

mamalieyna said... [Reply]

hahaha...tolong mama ngemas ke echa...waaah bagus nya dia..hehe..tomei lg haa aksi camni! buat lg tau..hehe..

camtu ler, anak2..hehe..tp akak tak pernh beli telur byk2 camtu, beli seploh2x..terus masuk petiais, takde can arif nak main! =P

chugie said... [Reply]

die nak tolong mengemas tu.. tp x tau nk mula dr mana.. ekekekek:D

anak begini adalah anak yg bijak.. dia tau ape yg die buat.

dianafisa81 said... [Reply]

mmg camnilah rina...tu yg kat dapur..kabinet kat tv lain cerita plak...lemari dalam bilik pon lain..tu tak kira pinggan mangkuk yang kat rak tingkat lagi..

MamaYatie said... [Reply]

huhu gerunnya...tak pecah ker telur tur rina?

Ain said... [Reply]

hati2 echa, kang pecah telur tuh!!

sarah mmg jarang punggah barang2 kat dapur akak, kalau akak nak masak dia sibuk nak tolong masukkan beras dalam peruk jer, kadang tu nak tolong masukkan bawang dalam lesung batu....

danish pulak siuk nak cuci pinggan mangkuk....