~Pengikut Jaijina~

Tuesday, November 30, 2010

sape mau baju ini?!

sticky post until 9.00 pagi esok (30/11/2010)

sila angkat kaki sape mau baju ini?!



baju ni aku beli mase nagndung dulu..
pas banak aje nak pakai tak muat sudaaaaa, mencik aku
sampai la ni ade dok dalam lemari, masih dalam pastik lagi..

aku beli on9
rege RM 130.00
size: XL (but highly recommended size L)..

sape mau sila tinggalkan jejak calam kotak komen n3 ini saje..

just tulis "saya mau baju itu" cukup..
kalau bnyak sgt yg mau aku akan buat cabutan..

pat pat siku lipat,
sape cepat dia dapat.

31 yang comei lotte:

NurSolehah said... [Reply]

nak..nak..nak... Free ke ?

NurSolehah said... [Reply]

saya mahu baju itu

vanilla ice said... [Reply]

saya mau baju itu

mama_umar_maryam said... [Reply]

"saya mau baju itu"

hahahaha

mamalieyna said... [Reply]

"saya mau baju itu"

nak jugak..nak jugak...kasi akak ye..hehe..

Syira C Gadis KidaL said... [Reply]

salam

syira says:

"saya mau baju itu"

hehehe..

Aishah Megahasz said... [Reply]

Saya mau baju itu

Er..freekah? Macam tak percaya

megahasz@yahoo.com

LYaFRINA said... [Reply]

"saya mau baju itu"

pat..pat siku lipat...
lipat-lipat baju sampai siku terlipat..
hhehee

bizzonline said... [Reply]

saya mau baju itu..

wah..kalo free,nakkkkkkkkk

MamaRifqy said... [Reply]

saya mau baju itu




heheheee..nak tauuuuuuuuuuuuuuuu!!

Mama AminAzim said... [Reply]

"saya mau baju itu"

hehehe.. blh dpt ke???

BIONIC WOMEN said... [Reply]

saya mau baju itu..


daptlah..dapatlah..dapatlah..hehe

acik mimie said... [Reply]

saya mau baju itu


huhuu ... bismillahhirahmanirrahimmmmm .... murah la rezeki acik mimie ...

farina said... [Reply]

saye mau baju itu... bagilah kat saye.. hhihi

Kehelan said... [Reply]

saya mau baju itu

Fara said... [Reply]

saya mahu baju itu...
amin..

Sricahaya said... [Reply]

"saya mau baju itu"

mana th rezeki yek..dpt baju free..

Ummi AmnaAmzar said... [Reply]

saya mau baju itu

Imaan09 said... [Reply]

"saya mau baju itu" jugaakk!

zue @ annaleeya said... [Reply]

wlupon akak tau konpem tak muat dgn akak.... tp akak nak jgk... fedulikkkk.... ngeee...!!

"saya mau baju itu"

ayu said... [Reply]

bismillahhirahmanirrahim...

"saya mau baju tu"

me suya said... [Reply]

'saya mahu baju itu'

g0m0k9enDek said... [Reply]

"saya mau baju itu"

Dilla Ady said... [Reply]

ni rina kasi jek ke?

aiseymen...baiknye atiiii...

"saya mau baju itu"

siti nurkhijah said... [Reply]

nak....

saya mau baju tu..

10 said... [Reply]

ala... saiz L ke? huhuhu...

hidayahsyafiq said... [Reply]

saya mahu baju itu

AngahSayang2314 said... [Reply]

angah nak..nak..nak... tapiiiiiii bagaimana yee???

ainazliena said... [Reply]

"saya mau baju itu"

cuba jgn x cuba..

mamaqari said... [Reply]

saya mau baju itu

Puan nOLie said... [Reply]

Saya mau baju itu...Saya mau baju itu...Saya mau baju itu...Saya mau baju itu...heheheh