~Pengikut Jaijina~

Friday, November 26, 2010

gadis tudung saji

ade aje benda yg dia main..
bende yang takleh main tulah dia nak mainye..
menan sebeban dalam bakul sikit pon die tak heran..
heran aku..

kengkonon nak main ba ba cak..
ni kire sopan sikit..
kalau tak dia haruk tudung saji tu, masok lam tu..

psst : gigih aku berlari nak cari kamera dalam bilik..

11 yang comei lotte:

Rizziela said... [Reply]

sama mcm Haziq..suka main bakul baju

~ayu.oyie.yuna~ said... [Reply]

salam rina~
haha..bebudak ni kan..kita beli dia mainan sebakul pun dia nak main jugak brg2 org tua..husna pun ada gamba ngan tudung saji..suka sgt dia main tudung saji..
heran jugak..;)

zurazari said... [Reply]

budak2 ni kalo d larang lagi nak main... bender yg d bg wat tak tau jer... adam pun samer... hahahaha=) ttp itu la pengubat hati pun!

AngahSayang2314 said... [Reply]

wah.... silap hari bulan mak dia yg terjatuh sebab anak yg kelakar hehehe
so sweet

Mieja@2001 said... [Reply]

hehehheheh comel:):) ada aja otak geliga mencari idea yer aisyah....:)

bijak...bijak:)

♥siEha♥ said... [Reply]

salam kenal...ade je idea anak2 nie kan..

zue @ annaleeya said... [Reply]

hehehe... mcm2 echa nih...

Sricahaya said... [Reply]

si zahirah pun suka main tudung saji ni..kita puasla cari dia..rupanya dia senyap je duk bawah tudung saji

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

alahai comelnya main tudung saji..hehehe

mamalieyna said... [Reply]

hakhakhak..baeeek punya bertudung! ^_^

Golden Rose said... [Reply]

hahahaha...cute je