~Pengikut Jaijina~

Tuesday, November 9, 2010

jangan panjat!!!

aku dah perasan dah semingu nih..
echa dah reti nak memanjat pulak dah..
emak dia punye tarzan jadian toksah cakaplah..

gigih nak manjat ko..
aku senap² pon dia buat dono ajek..
hamik, tak boleh kaki kiri dia hayun pulak kaki kanan..
tgok, macam manelah haku ni tak jadi tarzanrina kat rumah..
cer ko banyangkan, tetengah ko sebok kat dapo, ko nampak pulak hanak dare ko nak memanjat gini gaya..


jangan panjat! jangan!..ko hingat dia kesah ke, bo layan lah dia..
lagi dia gelak kan emak dia ni adelah..
agaknye dia igt mak dia tgh bersorak bagi sokongan kat dia gamaknye..


13 yang comei lotte:

The Golden Rose In White Cave said... [Reply]

ganaih gak anak dara ni no...

zue @ annaleeya said... [Reply]

rina.... welkam to de club... sama2lah kita jadi tarzan jadian yer... hahahahah!!

Jamiel said... [Reply]

sabo aje la..
mane tau nanti dia jadi spiderwoman..

Elin said... [Reply]

hai..salam kenal...
aksi sama cam anak i...tgk entry ni...

http://hattaleen.blogspot.com/2010/11/habit-baru-anak-dara-sorang-nih.html


btw..salam kenal..follow n linked u.. :)

Fieza79 said... [Reply]

bdk2 ni lagi di pekik lg tu di buat...tk dpt bayang kan cmna pekikan tarzanrina...hehe

Zaidah said... [Reply]

tak reti putus asa....tapi bahaya nie ina..takut terbalik aje kerusi tu

Sricahaya said... [Reply]

usaha tangga kejayaan ye echa..hehehe..

budak2 bkn tahu serik..umairah ngan zahirah tu dah bape kali jatuh, tapi nak panjat gak..

chugie said... [Reply]

gigih die memanjat tu.. budak2 tengah membesar, mcm2 bende die explore.

Nafisa81 said... [Reply]

ingatkan anak pompuan tak suka manjat2 nih..

Dilla Ady said... [Reply]

sori rina beberapa ari nih tak singgah ke sini..

hihihi...ganas2...mmg patut jadi tarzanrina okeh..hihihi

Fieza said... [Reply]

ganas sungguh si echa ni..macam boboy ja..

alyyani said... [Reply]

gigih tu echa! hehehe... kena monitor selalu tu rina. bila2 je bole sampai ke puncak!

Ain said... [Reply]

cuba try suruh dia panjat pulak...

"panjat echa, jangan tak panjat"

hahaha....