~Pengikut Jaijina~

Tuesday, November 23, 2010

peneman aku

Inilah hiburan aku..saat2 aku sangap melipat kain, budak inilah terapi aku, kuikui..cerah kejap mate..bapak beliau dah lame berlayo, kim salam ler..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

11 yang comei lotte:

mamalieyna said... [Reply]

waah dan lg online ngn blackberry eh,,alahai peneman yg comei...auntie nye peneman dh sleep..sbb tu auntie leh online lelama sket ni..hehe..

good night laling! ^_^

p/s rina join la GA kak eina,24jam jer tau..hehe..

eT said... [Reply]

si kecik x tolong lipat kain ker??hehe

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply]

tu lah orang kata,anaknie penyeri hidup sesebuah rumah tangga

Atia Adina said... [Reply]

heh heh heh....ish....ada jer benda pelik2 diorang ni kan?????

chugie said... [Reply]

peneman yang tak pernah bosan.. ekekek:D ape lah yg di buatnye tu ye?

LYaFRINA said... [Reply]

hhehee..
asya plok penolong punggah kain y dilipat

Rizziela said... [Reply]

ai! omaknya dok lipat baju..si anak dok buat apa atas bekas tu?

azimah-Butik Nur Kasih said... [Reply]

wahhh update blog through balckberry...dasat2... hehe...
btw peneman u mmg comei lar. jenis tido lmbt gak mlm2 ya?? sama mcm hero sy.

Sricahaya said... [Reply]

sama cam zahirah...suka panjat box tu or meja..pastu menari2 atas tu..dia tak tahu sakit kalau jatuh..

Ain said... [Reply]

echa teman tengok jer ke, tolong la ibu lipatkan kain tu sekali...

fieza said... [Reply]

alolo sweetnye echa senyum Rina..Mmg anak penghibur dikala suka n duka