~Pengikut Jaijina~

Tuesday, November 9, 2010

cari benda tersembunyi

nampak nau muke tu penat..

cuba cari apekah yang tersembunyi itu?
hahaha, tentu korang dah dapat tangkap kan kan kan..
pada yang menjawab dengan tepat silalah claim hadiah korang kat mane² konter berdekatan ngan umah korang..cash counter pon boley, hahaha..

nilah gaya budak kepenatan..sampai tertido ngan beskut tiger kekdahnya..
aku kuar toilet tgok dia tgh makan sekut sambil baring..
pas maghrib aje tgok dah lentok baik punye..selesai..

silalah buat selalu ye nak..senang idop mak kamu..

16 yang comei lotte:

The Golden Rose In White Cave said... [Reply]

letih sangatla tu...cutee je.

MamaYatie said... [Reply]

huhu..ngantuk tahap gaban agaknya..mysara pun gitu..kena tunggu betul2 lena br leh amik brg kat tngn dia

mummy_ayu said... [Reply]

ala siannya..nampak sgt keletihan...

Mama Hanim said... [Reply]

letih sgt tu..tp tetap cute kan..

chugie said... [Reply]

lena die ye rina..

ape yg tersembunyi nye? x nampak pung!

Sricahaya said... [Reply]

ngantuk sangat la tu..
letik main di siang hari ye..

Atia Adina said... [Reply]

bdk2 ni....kalo penat sangat...samada terus tertido....atau....meragam....nagis tak bersebab

Mama Sohayl said... [Reply]

Pegang biskut sambil tido sgt cute! Mesti mimpi mamam mam mam ni..

**sHiKinn** said... [Reply]

alahai letih sgt sampai biskut kat tangan..heheh..comel la aksi budak2 ni..ni kalo dia tgk nnti besar mesti gelak nih

Ain said... [Reply]

jaga2....

kena geget ngan semut kang....

hehehe...

Anne said... [Reply]

benda tersembunyi itu ialah BISKUT. haha.comey ..

~aSHa~ said... [Reply]

ehehe perasaan nak makan tu ada..tapi mengantuk sgt...ehehe

Rizziela said... [Reply]

wah! jenuhlah mak dia kan......

eRiNsZ said... [Reply]

cumill...

Nafisa81 said... [Reply]

macam anak koi yg kecik..suka makan biskut tiger

Fieza said... [Reply]

Rina..Syakil pun pernah tido macam ni ngan ayam greng lagi ha..ha..