~Pengikut Jaijina~

Tuesday, November 30, 2010

Mc sengah hari

Prasan tak korang, semalam petang aku tak bw kan..aku dah tak tahan sangat..block nose aku ni makin menjadi2..sempot aku dibutnya..

Dah lah dok dalam ekon..so semalam decide nak gi kenek, pasal dah tahan beno aku..aku jenis selagi boleh tahan, aku tahan..kalau dah makan obat tu tandanya, dah sakit sgtlah tu

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

9 yang comei lotte:

me suya said... [Reply]

semoga cepat sembuh yer akak

LYaFRINA said... [Reply]

aku plok.. dlm hidung ni tumbuh jerawat besoo..

Dilla Ady said... [Reply]

sian die sakit ye...mamam ubat ye..

Anonymous said... [Reply]

musim skang jap panas jap ujan..smoga cpt smbuh

Suziey Ahmad said... [Reply]

hr ni mc lagi ke? sian awk.get well soon ok..

pst..hadiah babygap pyjama dh smpai..soooooooooo comel..siyes..nnti kita buat n3 :) thanks yek..

Sricahaya said... [Reply]

MC ye...
kat opis ni sejuk..sekali kuar..mak oiii..bahang

Zue AnnaLeeya said... [Reply]

musim skang nih... akak pon tak sihat hr nih...

hrp rina cpat smbuh..

AngahSayang2314 said... [Reply]

lo kok sakit ke kak rina

AngahSayang2314 said... [Reply]

tahniah lya