~Pengikut Jaijina~

Monday, November 8, 2010

aku harap lain, lain yg jadik..

kat opis gigih aku google resepi masak merah..kalau kat rumah aseklah kelaut aku punye masak merah..
dah siap print, balik rumah cari bahan² yg patot..

aku bayangkan masak merah aku adalah seperti di dalam ini gambar..

ehsan google

tetapi..........


jauh panggang dari api..

indah kabo dari ghupe..

kan lari jauh dari tajuk tu kan..

tapi ape yang aku nak tekankan disini, ghupe adalah tidak menjadi masalah..ape yang penting rasa itu, mabeles, hahahaha..

13 yang comei lotte:

idah @mama izzya said... [Reply]

xpe yg ptg kiter nak mencuba..
takkan asik nk tgk jer org masak besh2..
rupa x penting asalkan rasenyer mengancam..kui..kui

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

idah> betul²..rina igt kalau masak jadilah macam gamba kat atas, tpi lain pulak jadinya..silap setting, kuikui..

LYaFRINA said... [Reply]

heheheh..
biasa r rina..
y dlm buku /internet tu dia org dh hias comel2 .. xpela xde rupa y penting rasanya marveles.. x g2??

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

lyafrina> hehehe, silap setting plak..aku terbubuh susu lebeh, huhuhu..tp sedap ler, huahua..

gee ryder said... [Reply]

salah resipi ke salah tukang masak ni?? hehe..
ala besela kekdg mesti jadi lain punye :)

chugie said... [Reply]

xpe rina, yg penting dh cuba.. tp kena try buat lg n perbetulkan yg silap tu.. agaknye terlebih minyak atau air kot? nampak masakan rina tu dh mcm asam pedas ayam je tu..

tp yg penting rasanye MABELES kan?

Zaidah said... [Reply]

tak apelha ina yang penting rasa ayam masak merah tu ade.....

makcikrehan said... [Reply]

mcm gulai pon ader. heheh. tak kisahhh janji sodap khennn

ZaEr.. said... [Reply]

lamenye x mkn aym masak merah.. aku tahu tu,rupe mmg xde tp rasa mesti maveles tu! hehe

Fieza79 said... [Reply]

yg pnting rasa tu mesti maveles..rupa leh abai kan..eheh

Atia Adina said... [Reply]

hehehhe...terlebih kuah tu

Sricahaya said... [Reply]

masak merah gak tu..:)

~aSHa~ said... [Reply]

EHEHE hampir dah tu....thumb up...practice make perfect