~Pengikut Jaijina~

Wednesday, November 24, 2010

kene ade bile nak membasuh

panjang pulak tajuk aku ni..
gasakler, janji ade n3..


aku kalau nak mendobi harus ade menatam ini..aku tatau menatam ini name ape, tp harus ade..
ala, hat ni untuk isi baju kecik lah..maklomlah baju kecik aku bukan mahal pon..setakat beli timbang kati kan..

kalau tak boh dalam ni, nnti ade dawai² yang tak di ingini terkeluar..silap² boleh hilang..

11 yang comei lotte:

LYaFRINA said... [Reply]

dulu mmg guna ni la khas utk baju + seluar kecik2 tu.. xnak bg rosak n bgumpal dgn baju2 y lain.. tp leni.. main let go j...

AngahSayang2314 said... [Reply]

yup angah pun ada benda nie ...kita serupa hahahaa

The Golden Rose In White Cave said... [Reply]

x penahnya cuci dlm washing machine baju kecik sha...lebih senang pki tangan & sabun mandi...everytime mandi just sabunkan & tonyoh2 skit..then bilas..x yah pki brus pun...t rosak plak baju kecik yg sha borong 3 RM10 kat pasar mlm tu...hahaha....save kos...aik sha x pki sabun mandi tu ye utk mandi...prefer shower foam.

Fieza79 said... [Reply]

fieza punye baju kecik sll basuh tgn je...syg nak campur2 dlm mesin..nnt span gumpal tk cunn..! kehkehh

BIONIC WOMEN said... [Reply]

selalu pakai menda ni basuh baju anak..tapi baju2 kecik rendam saje pastuh tonyoh2 ngan tangan..skali mandi skali basuh..x payah simpan2..hahaha

Dilla Ady said... [Reply]

tgh cari2 mende alah ni rina..kat mane nk cari ek..

slalu jumpe yg besau2 gedabak tu..hape kes nk letak baju2 kecik kan..

Atia Adina said... [Reply]

hehehe....saya blasah jer...semua campur.....

Zaidah said... [Reply]

benda kecik pakai tangan aje.....cuma klu time malas tu kena gunalah...

Ain said... [Reply]

wajibbb ada benda ni kat rumah akak untuk basuh tudung dan baju2 yang bermanik....

[-suziey-] said... [Reply]

hiks..dawai ape tu yg terkeluar..hehe..sama kes ngn kita la..ekek:D

mamalieyna said... [Reply]

kiutlah! kak eina pun wajib ada menda ni..apa nama eh..ngee..tp kak einanye sempoi, putih jer..takde corak =P