~Pengikut Jaijina~

Tuesday, September 28, 2010

tunggu kemunculanya..

agak lambat bersiaran hari ni..pagi ni buat keje skit, yg mane urgent dlu..yang tak urgent pasni² boleh buat, hehehe<----------------suke tau pompuan ni buat keje bertangguh..

aku skang ni dok pulun buat something..nak tau ape, kenelah tunggu ye..

15 yang comei lotte:

zue @ annaleeya said... [Reply]

aper something tuh???? cepat bgtau.... hehehe!!

mamalieyna said... [Reply]

waaah something apakah itu...tak sabar nak dengar nih! ^_^

Ain said... [Reply]

suspended jer rina ni tau...

hahaha....

Fieza79 said... [Reply]

apa tu??? ckp la cpt..tk saba nk tau..

da keje gak ni tp ntah la nape mls sgt nk wt..asik nk berblog je..!

Zaidah said... [Reply]

apalah tu yerk...tak sabar nak tunggu

idah @mama izzya said... [Reply]

saspen jer bunyi..royak ar derah

~aSHa~ said... [Reply]

ehehe asha ni pun duknak buat entry tadi tertangguh keje..skrg kena bekerja dgn rajin2

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

zue> eheheh, rahsia..tunggu next n3 ye..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

zue> eheheh, rahsia..tunggu next n3 ye..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

mamalieyna> barang baik punye, tunggu..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

ain> nak kasi berdebar, hehehe..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

fieza79> tunggu, barang baik punye ni, ehehe..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

zaidah> barang baik punye kak..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

idah> hehehe, sabo..kap lagi adelah tu, ^_^

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

asha> asha rajin takpe, rina ni mood dah sewing² ni..