~Pengikut Jaijina~

Tuesday, September 7, 2010

akhirnya dapat jugak tukar

semalam tgh hari gigih² aku laki bini pegi bank nak tuka duit raya..memula tu aku tawakal aje, dalam hati ni dok pk mesti takde..sekali tnye kounter amoi kat bank tu cakap "u tulis u mau tukar berapa?" yess, ade..

memang rezeki koranglah..kalau tahun lepas mmg takde angpau..

malam tu jugak gigih aku masukan duit dalam sampul angpau..
untuk adek² sepupu aku, aku kasi 5 inggit..cukuplah kan, kang korang rayap umah org len korang dapat lagi..budak kecik mane tau pegang duit banyak², ngeeee...

note : nak bagi lelebih, ahkak sepupu korang ni takde bonus, diulangi, takde bonus, huwarghhh..

5 yang comei lotte:

Sricahaya said... [Reply]

kat sini semua duit baru or lama dah hbs..nasib baik ada kenal org bank..dapat laa tukar rm1 tu 100..hehehe

cheqna said... [Reply]

kat ganu dah habis..huhuhuhu

LYaFRINA said... [Reply]

rezeki mu rina..ada lg duit tuko..
aku pon prepare duit ikut kemampuan jer...

sbb nk jln raya pon byk nk guna duit.. isi myk.. lps raya ni nkk spital plok n mcm2 hal lg...

mu pun lg la kan.. nk balik 3 buah tempat tu.. jauh2 plok,,

Fieza79 said... [Reply]

akhir nya ada jgk duit tuka...kalo tak meloping anak2 sedara rina...

mamalieyna said... [Reply]

akhirnya! ada gak habuan tuk budak2..hehe...ok sgt dah tu..note RM5 dh besar tu tuk budak2..hehe.. =P

*selamat menyambut hari raya aidilfitri,,maaf zahir & batin!