~Pengikut Jaijina~

Friday, September 24, 2010

setahun yang dah berlalu - part 1

sepatutnye due yang di jangka pada 8 oktober 2009 jadi cepat pulak..maybe baby dalam perut tak sabar² nak tgok dunia..makanya lahirlah anak dare aku si echa pada 25 september 2009 pada pukul 9.12am bersamaan jumaat dgn seberat 3.5kg..alhamdulillah, secara normal aku bersalin..

25 september 2009 tu bersamaan dengan 5 syawal..time org dok sebok beraya aku sebok nak branak..tersadai aku 2 hari 2 malam kat sepital..itulah pestimenye aku merasa dok sepital, bukanye best pon, asek nak terbaring aje kekdahnya..dah lah ape² hiburan pon takde, boring, bosan, hazab..nasib baiklah hubby aku pelawat yg setia, asal visit time je dia dah tercongok depan aku..sanggup amik cuti 2 minggu, hukhuk, sayang kamu..

hampir 12 jam menahan sakit nak bersalin, dan hampir 4 jam bertarung nyawa dalam labour room, makanya lahirlah si kecik ni untuk meneruskan kehidupan di dunia..syukur sangat ke hadrat illahi kerana si kecik ni sihat & cukup sifatnya..makanya nama yg diberikan oleh si bapa sangat ringkas tapi penuh bermakna, NUR AISYAH BINTI AHMAD AZLAN..


ade bnyak lagi aku nak cite tp akan bersambung di next² n3..ate, kome tak nengok ke tajuk aku tu, bile ade part 1 akan adelah kronologinye, ahahaha..dah macam filem pulak yew..

10 yang comei lotte:

Intan Inn said... [Reply]

erm samalah birthday ngan MIL n 26 pulak birthday my heros...hehhe..jom celebrate sama..hehhehe

Fieza said... [Reply]

Besar gak Echa masa lahir yer..Ooo Rina belum pernah tulis dalam ni kronologi kelahiran Echa ye..tak perasan lak fieza

mamaarifakeemaisy said... [Reply]

esoklah harinya! yeaa...in advance..happy besday echa! ^_^

eheh...cerita pengalaman bersalin pertama kali harus diabadikan kt sini tau..baru best, jd kenangan...nnti smbg part 2 lak eh..hehe..

Zue AnnaLeeya said... [Reply]

siap berpart2 lagik tuh... mesti byk citer nih...

aci kan klu aunty wish awal sehari??? yg penting ucapan tuh kan??? hehehe... hepy beday echa... jadi anak yg baik tau... jgn nakal2...

Rizziela said... [Reply]

Ecah dah nak sampai setahun ek..syoknya

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

intan inn> iye kew? okeh, jom kite celebrate sesame yew..intan kat sana, rina kat sini..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

fieza> besar, tu yg susak nak kuar..mmg seblom ni rina tak penah publish lagi dalam belog..baru ni aje nak cite..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

mamalieyna> maceh auntie leiyna..nnti banje echa + ibu tau, ahaks..

tulah kak, sok² echa boleh bace..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

kak zue> hehehe, boleh aje wish in advance pon..nanti kasi adiah ye, lalala..

thanks, harap² echa jadi anak yg baik²..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

rizziela> kejapan aje dahnak setahun kan..macam² jugaklah dugaanya..