~Pengikut Jaijina~

Saturday, September 25, 2010

today her 1st birthday

echa, dgr ye, ibu mu nak sampaikan sesuatu untuk anaknye..
dengar ye, ehem ehem ehem..

english version

"happy birthday to U
happy birthday to U
happy birthday to echa
happy birthday tu U"

versi melayu

"selamat hari jadi
selamat hari jadi
selamat hari jadi echa
selamat hari jadi"

versi nasyid

"Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamat & panjangkan umur echa
Allah selamatkan kamu"

kalau tak sedap, larikkkk!!!

seandainya suatu hari nanti kamu sudah pandai membaca, n3 ini ditujukan buat kamu echa..

ibu nak kamu menjadi anak yg baik
ibu nak kamu menjadi anak yang solehah..
ibu nak kamu berjaya dalam hidup & pelajaran
ibu nak kamu taat kepada ibu & abah
ibu nak kamu menjadi org yg berguna kelak
ibu nak kamu patuh pada suruhan Allah
ibu akan sentiasa mendokan kesejahteraan kamu
ibu sentiasa mendoakan agar kamu sentiasa dalam kesihtana yg baik
semuanya ibu berharap yang baik² aje pada kamu

sesungguhnya kamu adalah harta yang tak ternilai buat ibu dan abah..
kasih sayang kami akan sentiasa terlimpah buat kamu..
amin..


10 yang comei lotte:

cheqna said... [Reply]

selamat hari lahir buat echa
moga impian ibu echa kan menjadi kenyataan amin...

idah @mama izzya said... [Reply]

slmt ari lahir echa
moga jadi anak spt yg diimpikan oleh ibu & ayahmu...
insyaallah

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

maceh auntie na..
auntie nak cakap nak kasi adiah kan, lalala..

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

idah> thanks juga auntie idah..harap² ape yg diharapkan akan terlaksana..

Intan Inn said... [Reply]

selamat hari lahir semoga panjang umur n dimurahkan rezeki...semoga berbahagia selalu...menjadi anak yg terbaik...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply]

epi besday jugak tuk Echa..
semoga menjadi anak yg solehah.. ;-)

LYaFRINA said... [Reply]

happy birthday echa tomei...
semoga sihat2 sokmo & membesar mnajdi ank y bjaya d dunia & akhirat...

echa nk MP4 yer.. eyhh i-phone kan?? g ngecek dgn mama yer.. aunty x mampula... kalo dok hbs la smua nk kna gadai ni..

Ain said... [Reply]

happy birthday echa....

moga jadi anak solehah kebanggaan ibu dan ayah....

mmmmuahhh untuk birthday girl..

Fieza said... [Reply]

Happy Belated Besday Echa..kejap jer dah setahun kan..tak lama lagi pandai cakap la tue

~aSHa~ said... [Reply]

hepe besday nak..semoga jadi anak yg solehah..amin dan berguna pada keluarga, agama dan negara