~Pengikut Jaijina~

Thursday, September 23, 2010

patut ke?



'Saya tetap sayang dia'




SHAH ALAM: Pemandu teksi, Mohd Fazli Azri Jamil dijatuhi hukuman gantung sampai mati oleh Mahkamah Tinggi di sini, semalam selepas didapati bersalah membunuh Syafiah Humaira Sahari, 4, Februari lalu, namun ibu kanak-kanak itu, Siti Nurhanim Aziz, 25, berkata dia tetap sayangkan Mohd Fazli Azri, yang juga teman lelakinya.




“Saya tak pernah marahkan dia (Mohd Fazli) sebab dia terlampau sayangkan anak saya, maka saya amat menyayanginya,” katanya ketika ditemui di luar mahkamah. Malah, sebelum Mohd Fazli digari semula untuk dibawa ke penjara, dia dilihat sempat mencium pipi Siti Nurhanim.


nak baca lanjut sila baca dalan harian online..aku malas nak copy paste kesemuanya..aku copy yang mane aku nak highlight kan aje..
sumber : Harian On9


ape punye manusialah ni..org yg bunuh anak kandung sendiri pon masih jugak ko nak tatang, masih jugak ko nak sayang..ni jenis org yang takde akai + perasaan..sayang konon, tu nafsu lah wey, tak reti nak bezakan ke? 


iskk, tak paham betulah aku..dunia dah akhir zaman ni..


note : menyirap darah aku baca berita ni..


7 yang comei lotte:

cheqna said... [Reply]

menyampah!!!!!!!!!

Fieza79 said... [Reply]

tu lahh...mmg bodohh..!

tk sedar diri lg walo nyawa anak dh melayang...ape la punya ibu mcm ni..!

Rizziela said... [Reply]

Kalau sayalah...

Lebih sayangkan anak dari suami@bf

Dahlah bukan senang nak dapat..bukan senang nak melahirkan..bukan senang nak membesarkan....

DIa senang2 ajer buat anak kita...dah tu plak boleh kata...x marah langsung...apa ko dah giler ke apa hah?

Sakit jiwa aku nak baca statment ko.....kena buatan orang ke ko ni?

Kalau dia sayang anak ko..x kan dia nak bunuh anak ko...kejam betul..

(sorry tuan umah, saya teremo plak) geram

[-suziey-] said... [Reply]

eh mcm pnh baca la entry ni n dh komen tp xignt kt sini ke tpt lain..sbb xkuar plak kt sini..hiks:D

nk komen lg..mmg bongok pompuan tu..dia xsedar agknya sape yg akn tlg dia kt akhirat nnti..xde mananya boipren yg mcm binatang ni bole tlg dia..ank yg dia lupe kejap sbb cinta dia ni la yg akn tlg dia..haih kesian ank dia dpt mak camni

mamalieyna said... [Reply]

iisshhh mmg menyirap darah gak nih...apa punya mak gini! hissh pelik!

kalau kitalah , anak dijentik sket pun leh terasa something..inikan pula...YaAllah,,mmg peliklah!

MamaYatie said... [Reply]

sungguh tak patut!!! udah ler deme buat maksiat..masih tak sedor diri tur..Ya Allah! berilah taufik & hidayahMu kepada mereka..

~aSHa~ said... [Reply]

banggang betul bertuhan kan nafsu bukan hati dan perassan