~Pengikut Jaijina~

Sunday, September 19, 2010

Selamat Hari Raya

sticky Mood..
aku pakai gam gajah, makanya akan melekat sampai raya abih..


Di kesempatan ini kami sekeluarga ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
Dengan ini aku menuyusun sepuluh jari memohon MAAF & AMPUN seandainya selama aku mengenali korang semua di alam fana maya ini, kata² tulisan² aku ade menyebabkan korang terasa or kecik hati..bukan niat di hati, maklumlah kadang² kita ghairah nak menulis tanpa jangan pandang belakang kiri kanan, tanpa disedari ianya melukankan hati orang lain..

pada yang pulang berhari raya kat kampung tu, drive hati² ye..pernah dgrkan ayat INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG..aku doakan korang semua selamat sampai dan selamat pergi..doakan aku juga ya, aku nak nalik PD ni..

tuan empunya belog akan beraya sakan tak hengat dari 9/9/10 - 19/9/10..(jagan rindu² ye)

sekali lagi SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR & BATIN..

5 yang comei lotte:

ayah,ummi, farish said... [Reply]

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir & Batin
Dr maya & Family

az rina a.k.a jaijina said... [Reply]

salam Lebaran Buat Maya sekeluarga..
ikhlas dari Rina & family..

Fieza79 said... [Reply]

Selamat Hari Raya...

moga kita bersua lagi lepas raya k...balek kg mana ni...

mamalieyna said... [Reply]

waaah lamanya coti..jelez ni..wuwuw..

Selamat beraya jugak..akak pun mohon ampun dan maaf! ^_^

moga selamat sampai ke destinasi ye!

MamaYatie said... [Reply]

selamat hari raya rina..syoknya makan pecal..