~Pengikut Jaijina~

Wednesday, September 8, 2010

bukan manusia, tapi binatang



KEPALA BATAS: “Orang yang buang bayi ini bukan manusia, tapi binatang,” kata Norhaidah Abu Ahmad, 42, yang menemui bayi lelaki bersama anaknya di tepi tong sampah dekat Sungai Korok, di sini, semalam.


nak baca lebeh², kat Harian Metro..


isk isk isk, ni kan bulan pose, ade jugak ke yang berhati binatang buang bayi, kat tong sampah lak tu..kalau tanak kasi lah org, ramai lagi yg takde anak, nak anak..kompom bile dah beso lawa, cantik..

note: dimanakah kesiplan ini berpunca?

3 yang comei lotte:

idah @mama izzya said... [Reply]

dorang ni x kire bln lar..
nk wak gane tgk ar nnt sek sok merana diri tu..

mamalieyna said... [Reply]

Ya Allah..ada lg kes buang2 baby ni..bukan binatang lg, setan dah ni..binatang pun tau sayang anak! haissh..tak aman hidup org yg buat anak n buang anak gini!

zurazari said... [Reply]

moga allah bg petunjuk pader yg bersalah... sian nyer kat bayi yg tak bersalah tu... tak ley nak samakan ngn binatang coz binatang pun tau sayang anak.. mandikan anak sumer...