~Pengikut Jaijina~

Friday, July 3, 2009

Buat sahabat ku..

sedeh plak bile aku bace entry kawan aku..seperti sediamaklum ayah yatie telah dimasukan ke
ICU di KT sbb tidak sedarkan diri..doktor cakap peluang untuk hidup just 50-50..ni disebabkan dari bauh pingganya yang gagal berfungsi dgn baik..aku doakan semoga ayah yatie akan sembuh macam bese..mane tau jika keajaiban boleh terjadi..kita hanya mampu berdoa..

lagi sedih bile bace entry yatie dengan dendangan lagu Sudirman, lagilah buat aku sebak..malam semalam lepas makan aku terima panggilan dari yatie..dengan nada yang sebak yatie cakap ayah dia skang berada di ICU dgn keadaan tak sedarkan diri..ditambah pulah dengan wayar2 yang berada di tubuh ayahnya membuatkan yatie lagi menjadi sedih..

aku pon turut menjadi sedih dan tanpa disedari air mata aku mengalir..aku pon tak dapat nak menahan kesedihan..yatie adalah best friends aku since skolah menengah lagi..so semua family nya aku kenal..hanya kata2 semangat yang dapat aku bagi kat yatie supaya banyak kan sabar dan sentiasa berdoa..

buat sahabat ku, hanya doa yang mampu kite bagi buat ayah ko..aku pon akan berdoa untuk kesejahteraan & kesihatan ayah ko..ape yang penting ko harus jage kesihatan & kandungan ko..



4 yang comei lotte:

yatie said... [Reply]

mekaseh rina....

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

to yatie: small matters ajew..

miemiey said... [Reply]

memang sahabt sejati r ko rina .tuah yati ada sahbt cam ko..to yati byakkan doa n sbr..terimalah ape jua dugaan dgn redha..mgkin tuhan menguji kesbran kita..

r|nA @ ja|j|na said... [Reply]

to miemiey: tulkan mie..mybe tuhan nak uji kite