~Pengikut Jaijina~

Wednesday, July 15, 2009

meternity dress

maaf yek, pic kureng jelas..

wah, igat jugak mak aku kat aku kan..baju ni mak aku yang belikan..thanks ye mak, sbb belikan baju ni tuk along..susah payah dia carikan tuk aku..dia cakap bile nmpk baju ni teringat lak kat aku, tu yang dia belikan..wargh, cam sedeh lak kan..

walaupon dia tahu yang aku ni sgt memilih dalam perihal baju neh tapi citarasa dia same ngan aku..sempena nak balas balik tu yang aku belikan dia baju jubah..takde ape yang aku boleh cakapkan kat mak aku tuh..ingat juga dia kat aku kan, sobX5..

2 yang comei lotte:

ai said... [Reply]

Camtu la mak..selalu ingat kt anak2..rindu la ngan mak aku! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

jaijina said... [Reply]

gitulah kan..huwaaaaaaaa..